2x leuke hoesjes voor de iPhone 5s.

Telefoonhoesjes, het is echt iets waar ik veel te veel van koop. Vandaag wil ik twee super leuke hoesjes met jullie delen voor de iPhone 5s. Ze zijn super schattig, en ook nog eens vrij goedkoop!

IMG_1323IMG_1335

De eerste vind ik persoonlijk het leukst. Het hoesje is babyroze en er zit een opening in de vorm van een soort bloemenpatroontje zodat je het Apple logo nog kan zien. Ook zit er bij de camera natuurlijk een opening, maar in de vorm van een hartje. Zo schattig en echt heel leuk bedacht! Het hoesje kost €8,99 en is hier te koop.

IMG_1326IMG_1328

Dit is het tweede hoesje. Een wit hoesje met een boom met allerlei kleuren en printjes er op. Dit hoesje is wat volwassener, iets minder meisjesachtig en ik vind het echt een super leuk hoesje. Dit hoesje is trouwens buigzaam, wat ik ook altijd wel handig vind. Dit hoesje kost ook €8,99 en is hier te koop.

IMG_1329

De hoesjes komen allebei van de webshop Hoesjes Outlet en je kan daar nog veel meer hoesjes en andere telefoonaccessoires vinden voor de merken Apple, Samsung en Huawei en voor een vrij lage prijs!

* Ik heb deze producten ontvangen om te reviewen

 

5 gedachtes over “2x leuke hoesjes voor de iPhone 5s.

Geef een reactie

