Lovely Beauty Dreams precies 3 jaar!

Op het moment dat ik dit schrijf, bestaat mijn blog bijna 3 jaartjes. Hoe insane, het voelt net of ik vorig jaar ben begonnen ofzo! Om 22:09 kwam mijn eerste blogpost online. Vet ongemakkelijk om die terug te lezen trouwens, haha. Eigenlijk vind ik het best erg dat ik mijn blog ben begonnen op dodenherdenkingsdag, en ook nog na 8 uur. Ik ga een hele leuke winactie bedenken, dus stay tuned!

 

3kQpL-Qt

Mocht je je trouwens afvragen waarom er even niet zulke goede artikelen online komen, het gaat even niet zo goed met mij en ik moet echt even mijn rust pakken. Hierdoor komt er morgen geen artikel online, het spijt me, maar ik hoop dat jullie het begrijpen!

2 gedachtes over “Lovely Beauty Dreams precies 3 jaar!

  1. Gefeliciteerd met je blogjaardag! Best al weer een hele tijd!
    Wat vervelend dat het niet zo top gaat. Neem lekker je rust ❤

Geef een reactie

