Music

Music Monday: artiesten die ik live wil zien.

Ik keek laatst een vlog van Zoë en ze had het erover dat ze sommige artiesten nog heel graag live wil zien, en ik ging er ook eens over nadenken. Het gaat om artiesten die je nog niet hebt gezien, dus ik mag One Direction en 5 Seconds of Summer bijvoorbeeld niet noemen. Vandaag deel ik mijn lijst met jullie op deze Music Monday.

• All Time Low
• DNCE
• Twenty One Pilots
• Justin Bieber (ik ben geen belieber, maar ik vind dat Justin Bieber echt goede optredens geeft)
• Beyoncé
• Halsey
• Ed Sheeran

Dit was mijn lijstje. Natuurlijk lijkt het me ook super om One Direction en 5 Seconds of Summer nog een keer te zien, maar omdat dit gaat over artiesten die ik nog nooit heb gezien kan ik die niet noemen.

Q: Wie wil jij nog een keer live zien?

ps. sorry voor dit gehaaste artikel, als je dit leest ben ik gister bij de DYTG geweest dus ik moest me natuurlijk helemaal voorbereiden.

Een gedachte over “Music Monday: artiesten die ik live wil zien.

Geef een reactie

