Liebster Award

Ik ben door Hanneke getagt om de Liebster Award in te vullen, dus dat ga ik vandaag doen! Super leuk en bedankt!
liebster

 

1. Vertel over je eerste blogpost.
Mijn eerste blogpost heet ‘About Me’ als ik het goed heb, en het was een heel kort en slecht geschreven vind ik zelf. Het ging dus over wie ik was, maar heel veel informatie was het niet. Best gek, het is al bijna 3 jaar geleden! 

2. Wat is je favoriete quote?

Forget about pain & smile for a minute

3. Zou je ooit overwegen te gaan vloggen?
Ja, dat doe ik namelijk al! Ik heb een YouTube kanaal waar ik actiever mee bezig wil gaan, en ik ga soms ook vloggen, zoals zondag bij de Dutch Youtube Gathering!

4. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Wat vond je ervan?
Als ik heel eerlijk ben lees ik bijna nooit boeken en weet ik eigenlijk niet echt meer welk boek ik voor het laatst heb gelezen… oeps, sorry!

5. Wie is/zijn jou favoriete blogger(s)?
Sophie van MintsandMangos, Femke van Younique, Lotte van Lotte Loves Beauty en natuurlijk Vera van VeraCamilla!

6. Waar schrijf je het meeste over?
Ik schrijf het meeste over lifestyle en beauty.


Ik nomineer:

  1. Yasmine en Marit van Modasplash
  2. Sas van I live for my dreams
  3. Anne van Beautymodification

Vragen:

1. Hoelang blog je al?
2. Op welk artikel ben je het meest trots?
3. Wat vind je het leukste en het minst leuke aan bloggen?
4. Omschrijf je blog in 5 woorden!
5. Omschrijf nu jezelf in 5 woorden!
6. Maak je ook YouTube video’s, en zo niet, wil je dat dan ooit nog doen?
7. Waar gaat je blog over?

4 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

