Bloggen

Ik als blogger tag

Ik zag deze super leuke tag bij Bertine en vandaag ga ik hem voor jullie invullen!

3kQpL-Qt

Waar haal jij de meeste inspiratie vandaan?
lk kijk eigenlijk altijd op Bloglovin’ naar artikelen van andere bloggers. Natuurlijk doe ik het niet na, maar soms krijg ik er echt inspiratie van! Ook kijk ik vaak even op Pinterest, We Heart It en op Tumblr en Twitter. Als ik echt geen inspiratie heb en ook geen leuke tag kan vinden om in te vullen, dan maak ik altijd later pas de artikelen en ga ik eerst even iets anders doen. Kijk goed om je heen, eigenlijk kun je overal over bloggen!

Wat eet of drink jij tijdens het bloggen?
Ik drink graag thee of koffie tijdens het bloggen, en meestal eet ik er niet bij. Soms maak ik ook een smoothie of pak ik wat Crystal Clear of Dubbelfris. Als ik er wel wat bij eet, is het meestal cake of fruit.

Als jij een jaaroverzicht maakt over je blog, wanneer begin je daar dan mee?
Ik maak nooit een jaaroverzicht. Ik houd bezoekersaantallen bijvoorbeeld wel voor mezelf bij, maar ik maak er (bijna) nooit artikelen over.

Wat is het meest waardevolle dat jij als blogger geleerd hebt?
Hoe leuk het eigenlijk is om creatief bezig te zijn! Artikelen schrijven, video’s maken, editen, lay-outs maken, fotografie, looks maken… Je bent altijd creatief bezig! Ook heb ik geleerd om meer mezelf te zijn en mezelf te accepteren doordat ik mezelf vaak terug zie op de foto’s en video’s!

Wat is voor jou het beste moment om te bloggen?

Ik vind het heel fijn om ’s ochtends en ’s middags te bloggen, omdat ik ’s avonds vaak moe ben van wat ik de dag heb gedaan, en ik ga ’s avonds ook meestal wat doen met vrienden.

Wat zou je nog willen bereiken als blogger?
Ik wil graag doorgaan met bloggen! Ik heb geen doelen qua bezoekers aantallen of iets in die richting, maar het lijkt me super leuk om het bloggen nooit op te geven en altijd door te gaan!

Voel jij je vaak onzeker na het publiceren van een artikel?
Soms, ik heb bijvoorbeeld een keer een fashion-artikel gemaakt, maar omdat ik niet het mooiste figuur heb vond ik dat heel spannend en doe ik het ook eigenlijk nooit.

Heb jij veel contact met collega bloggers?
Niet zoveel meer eigenlijk. Ik zit in een Whatsapp-groep met allemaal beautybloggers, maar er wordt niet echt meer in gepraat. Best jammer!

Wat voor muziek of welke tv zender heb je het liefst aan onder het bloggen?
Ik luister meestal naar Spotify terwijl ik aan het bloggen ben.

Op welke dag ontstaan bij jou de meeste artikelen?
In vakanties en in het weekend. Dagen waarop ik vrij ben dus! Ik merk dat veel bloggers ook bloggen als ze vrij zijn als ze ziek zijn, maar dat is iets wat ik echt totaal niet kan!

Op welk artikel op je blog ben jij het meest trots?
Dat is een hele moeilijke vraag. Zelf vind ik de review over de All About… palettes van Essence heel goed gelukt qua foto’s, maar ook bijvoorbeeld de review over de Benefit Rollerlash Mascara.

Waarom zou iemand een blog moeten starten?
Omdat je super creatief bezig kan zijn en je verveelt je geen moment. Het is super leuk om te doen en als je mazzel hebt kun je er ook nog wat mee verdienen, maar dit moet nooit de reden zijn waarom je een blog begint!

Wie zou jij willen vragen deze tag ook in te vullen?
Ik tag iedereen die deze tag wil doen!

Q: Op welk artikel op jouw blog ben jij het meest trots?

3 gedachten over “Ik als blogger tag

Geef een reactie

