Beauty

Urban Decay Naked 2 Basics

Eindelijk heb ik een palette van Urban Decay! Als echte beautylover had ik natuurlijk al veel gehoord over alle Urban Decay producten en ik wou het dan ook super graag zelf proberen! Met een kortingscode van de ICI Paris kocht ik dit palette en ik gebruik het palette nu elke keer als ik make-up gebruik, ik ben er helemaal verliefd op. In dit artikel lees je waarom!

P1020652.jpg

P1020656.jpg
De buitenkant van het palette is erg mooi en stevig. Ook is het lekker compact en dus makkelijk mee te nemen! Vaak zijn palettes daar heel onhandig in, fijn dat deze dat niet is!

P1020660.jpg

P1020677.jpg
Binnen in het palette zit een spiegel, wat ik ook super handig vind. Ook weer heel handig om mee te nemen, zodat je bijvoorbeeld in de auto snel je make-up kunt bijwerken.
P1020666.jpg
Dit zijn de kleuren. Alle kleuren in het palette zijn matte aardetinten. Ik gebruik vooral Frisk, Cover en Primal. De kleur Primal gebruik ik tegenwoordig ook voor mijn wenkbrauwen, perfecte match!
P1020789.JPG

Het pigment is echt super goed! De oogschaduws hebben alleen wel veel fall-out, dat is een beetje een nadeel. Ik vind het super mooie kleuren.

P1020684.jpg

 

 De conclusie

Aanbrengen: De oogschaduws zijn super gepigmenteerd, maar ze zorgen wel voor wat fall-out.
Longlasting: Ja, zelfs zonder primer blijft het goed zitten!
Pigment: Het pigment is echt geweldig!
Effect: Matte.
Verkrijgbaarheid: Bij ICI PARIS XL in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam en in de online store.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking is erg mooi en wat ook belangrijk is; erg stevig!
Overige min/pluspunten: Namen bij de oogschaduws, leuk en handig!
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja!
Prijs: €29,50
Cijfer: 10

P1020683.jpg


Q: Heb jij iets van Urban Decay?

Geef een reactie

