Lovely Beauty Dreams is back!

Oke… I have some explaining to do.

Misschien heb je het gemerkt, misschien niet, maar ik heb een tijdje niet gepost. Ik heb het geprobeerd, maar ik merkte dat ik de artikelen die ik maakte niet goed genoeg vond, en dat ik vaak geen zin en/of tijd had om te bloggen. Die zin is in ieder geval terug! Ik ga weer flink aan de slag met mijn blog en met mijn YouTube kanaal!

Nog 2 leuke dingen trouwens:

  • Lovely Beauty Dreams heeft op YouTube 100+ abonnees gehaald! Super leuk, en super bedankt als je mijn video’s kijkt! Ik vind YouTube ook echt super leuk om te doen, en ik wil ook echt weer verder met mijn YouTube kanaal en met mijn blog.
  • Mijn blog Lovely Beauty Dreams bestaat op 4 mei (nare dag, ik weet het) 3 jaar! Super raar om te denken dat ik al 3 jaar blog, en ik vind het nog steeds super leuk!

Wie weet komt er nog een winactie!

Anyway, vanaf vandaag komen er weer artikelen online, al heb ik nu een soort vast schema waar ik me aan wil houden. Soms zal het misschien een beetje anders uit komen, maar ik wil sowieso 1 Music Monday gaan doen, 1 look, en dan 2 lifestyle artikelen en 3 beauty artikelen. Vanaf volgende week ga ik met dit schema werken, deze week wil ik er eerst even weer inkomen.

 

Maandag – Music Monday

Dinsdag – Beauty

Woensdag – Lifestyle

Donderdag – Beauty

Vrijdag – Lifestyle

Zaterdag – Beauty

Zondag – Look

Geef een reactie

