Music

Music Monday: Mijn favorieten

Iets wat ik heel leuk vind om te doen is nieuwe muziek ontdekken. Ik zit heel vaak op Spotify te zoeken naar nieuwe nummers, bijvoorbeeld door te kijken waar mensen die ik volg naar luisteren, door afspeellijsten van anderen te luisteren en door de viral 50 te luisteren. Als ik dan een leuk nummer hoor dan voeg ik hem gelijk toe aan mijn afspeellijst Favorites. En vandaag deel ik die afspeellijst met jullie! Er staat van alles in… Van Adele tot Green Day en Halsey tot Guus Meeuwis. Hieronder zie je helaas alleen de eerste 200 nummers van de 932, dus mocht je benieuwd zijn (de afspeellijst is eigenlijk een stukje verder nog veel leuker) volg me dan gerust op Spotify: Daphne Gruben. Enjoy!

 

Geef een reactie

