Star Wars; The Light Side liplook

Vorige week kon je al de Dark Side in mij zien, en vandaag laat ik de Light Side zien. Verwacht vooral veel glitters en blauw. Ik moet uiteraard in het galaxy thema blijven, aangezien het Starwars is. Zelf vind ik de look echt heel leuk geworden, enjoy!

DSC_6964.JPG
Een koele blauwe kleur, met daarop heel veel glitter. Dat is mijn look voor de ‘Light Side’. Eerst bracht ik een creme oogschaduw aan van Essence die inmiddels niet meer te koop is en daarna bracht ik 3 verschillende pigments van Ebay aan. Een blauwe, een lichtblauwe en een zilveren kleur.

 

Q: Wie is jouw favoriete karakter van de film?

 

Een gedachte over “Star Wars; The Light Side liplook

Geef een reactie

