Zoeva Naturally Yours

Eindelijk heb ik hem, het geliefde palette van Zoeva. Ik heb het over Naturally Yours. Ik wou dit palette al heel lang, maar vond het toch altijd iets te duur om te kopen, en dit jaar heb ik hem voor kerst gekregen! Ik ben er super blij mee en ik kon ook niet wachten om hem te reviewen!

 

P1020554P1020548
De verpakking is erg leuk en chique! Eerst heb je een soort papieren hoes die je erom weg moet halen voordat je het palette open kan doen. Niet alleen ziet dit er leuk uit, ook is het erg handig want je palette kan niet zomaar open gaan. Ook de kleuren zien er mooi uit, een witte/creme verpakking met een soort oranje wolk ofzoiets, ik weet niet precies wat het moet voorstellen, maar het ziet er wel erg leuk uit!

 

P1020491.JPG
Dit zijn de kleuren. Hele mooie natuurlijke kleuren, die vooral heel warm zijn. Erg mooi! Ook vind ik de namen echt een pluspunt, zo kun je de kleuren goed omschrijven in een tutorial.

 

P1020563.JPG

Het pigment is nog beter als dat ik verwachtte. Wauw, wat mooi! Ik vind dit palette echt prachtig.

V.l.n.r: Pure (een matte, beige oogschaduw), Soft & Sexy (een matte, bruine oogschaduw), Smooth Harmony (een hele mooie gouden kleur met shimmer, heel anders als normale gouden kleuren, prachtig!), Forever Yours (een koper tint, met shimmer), Slow Dance (een matte, donkerbruine oogschaduw), First Love (een matte, witte oogschaduw), Casual Elegance (een gouden oogschaduw die wat naar geel nijgt, doet me heel erg denken aan vanille ;)), Sweet Sound (een bruine kleur met shimmer, het neigt naar goud), Lovely Monday (een donkerbruine kleur met shimmer) & Timeless Chic (een matte, zwarte kleur).
P1020493.JPG

                                                         De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk, je hoeft kleuren niet op te bouwen, er is weinig tot geen fallout & de kleuren blenden makkelijk!
Longlasting: Ja, ook zonder primer.
Pigment: Het pigment is echt perfect. Wauw!
Effect: Mis van shimmer en matte oogschaduws.
Verkrijgbaarheid: Online bij Douglas.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking is erg mooi en handig. Erg chique ook.
Overige min/pluspunten: Namen bij de oogschaduws, echt heel handig!
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Zeker weten!
Prijs: €16,80
Cijfer: 10

Q: Heb jij palettes van Zoeva?

Een gedachte over “Zoeva Naturally Yours

Geef een reactie

