Sfeerfoto’s Oud & Nieuw 2015/2016

Het is nu al weer een tijdje geleden maar een van de leukste feestdagen vind ik Oud & Nieuw. Vuurwerk afsteken, gezellig samen met je familie en mensen uit de buurt naar vuurwerk kijken… allemaal super leuk en gezellig. Ik heb een beetje de mazzel dat ik in een buurt woon waar best veel mensen mooi siervuurwerk kopen en dat ik naast een van mijn beste vriendinnen woon waarmee ik ’s avonds ook nog even vuurwerk heb afgestoken. Vandaag laat ik jullie de foto’s die ik op oudjaarsdag heb gemaakt zien. Niet allemaal even scherp helaas, aangezien ik de foto’s met mijn iPhone maakte, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden om te zien. Enjoy!

 

8.jpg

124567

1191410121513

Nogmaals sorry voor de slechte kwaliteit, volgend jaar zal ik zorgen dat ik betere en eventueel meer foto’s heb!

 

Q: Wat heb jij gedaan met Oud & Nieuw?

Geef een reactie

