S. Oliver Original parfum

Ik heb 3 geuren die ik echt vaak op doe. Mijn signature geuren, zeg maar. La Vie Est Belle, een hele zoete geur. Evidence, een hele bloemige geur. En Original, een sterke vrouwelijke bloemengeur. Ik rook deze parfum in een Duitse drogist en ik wist het meteen: Die moet ik hebben. Sinsdien kan ik er echt niet meer zonder, ik heb hem bijna elke dag op!

 

P1020111.JPG

 

Dit is de flacon. Heel simpel, maar wel erg mooi. Stijlvol. Het is een doorzichtige flacon met gouden details. Prachtig!

 

P1020108.JPG

Laten we het hebben over de geur, dat is tenslotte wel het belangrijkste. De geur is vrij sterk, maar heel volwassen en vrouwelijk. Ik denk dat de meeste mensen het wel lekker vinden. Ik krijg vaak complimentjes erover als ik deze parfum draag.

Top geurnoten: Bergamot (fruitig), Perzik (fruitig), Appel (fruitig)
Midden geurnoten: Roos (bloemig), Lelie (bloemig)
Basis geurnoten: Vanille (kruidig), Ambergris, Witte ceder extract (kruidig)

P1020115.JPG

De conclusie
Longlasting: Ja.
Verkrijgbaarheid: Bij de meeste drogisten in Duitsland. Of deze parfum in Nederland te koop is weet ik niet zeker.
Dierproefvrij: ?
Geur: Een sterke, vrouwelijke bloemengeur.
Verpakking: De verpakking is mooi.
Overige min/pluspunten: Lekker goedkoop.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Inhoud: 30 ml
Prijs: Volgens mij iets van €15,-
Cijfer: 10

Q: Wat is jouw favoriete parfum?

Een gedachte over “S. Oliver Original parfum

Geef een reactie

