Beauty

Star Wars; The Dark Side liplook.

Vandaag een liplook geinspireerd op de nieuwe Starwars film ‘The Force Awakens’. Ik heb de film zelf niet gezien, maar ik ben het wel heel vaak tegen gekomen. Vooral als je in Duitsland gaat winkelen zie je in bijna elke winkel wel iets wat met de film te maken heeft. In de film heb je een ‘dark side’ en een ‘light side’ en vandaag heb ik de Dark Side liplook voor jullie. Niet een hele goede, maar ik heb mijn best gedaan.

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Ik heb geprobeerd een donkere Galaxy look te maken. Daarom moest er natuurlijk veel paars, zilver en al helemaal veel glitter en glans in! Helaas is het blauwe en roze effect die ik ook nog had toegevoegd niet echt te zien op de foto’s. En mocht je je afvragen waarom het zo droog lijkt; ik heb een lipgloss gemengd met oogschaduw om dit effect te krijgen.

Het is eigenlijk niet te doen om alle producten op te noemen die ik heb gebruikt maar ik heb o.a. een lipstick van P2 gebruikt, een transparante glitter lipgloss van de Hema, een paarse lipgloss van Hema & het Mermaids vs. Unicorns palette van Make-up Revolution.

Volgende week de light side liplook!

 

Q: Heb jij The Force Awakens al gezien?

Een gedachte over “Star Wars; The Dark Side liplook.

Geef een reactie

