Beauty

Essie It’s Genius

Ik ga eindelijk nagellak reviews doen! Ik vond nagellak reviews altijd maar niks. Je nagels lakken puur voor foto’s, terwijl ik er altijd wel een uur mee bezig ben om mijn nagels mooi te lakken. Ik ben er nou eenmaal geen pro in. Maar ik heb een oplossing bedacht: van die nepnagels op een schijfje. Veel makkelijker, en lekker goedkoop te koop op Ebay.

Vandaag een lakje die ik voor mijn verjaardag kreeg, namelijk een lakje van Essie. It’s Genius, een mooie paarse kleur.

 

P1020193.JPG

 

Het flesje is net als alle andere Essie kleuren. Ik vind ze zelf altijd heel stijlvol en mooi, vooral als je er veel naast elkaar zet!

 

P1020181.JPG

Dit is dan de nagellak kleur. Mooi oudroze wat eigenlijk heel veel lijkt op rood en paars, met lichte shimmer erdoor. De nagel links heeft twee laagjes en de nagel rechts 1 laagje. Met 1 laagje zou je dus op zich je nagels al kunnen lakken, mocht je niet houden van donkere nagels, maar ik vind 2 laagjes toch wat mooier.

 

P1020174.JPG

De conclusie

Aanbrengen: De kwastjes van Essie vind ik altijd heel fijn lakken.
Longlasting: Ja.
Pigment: De lak geeft veel kleur af en dekt goed.
Effect: Een mooie paarse kleur die erg naar rood en roze neigt. Er zit glitter in, maar niet te veel.
Verkrijgbaarheid: Bij Etos, maar ik heb het op Bol bestelt.
Dierproefvrij: Nee, helaas niet.
Geur: Een nagellak geur.
Verpakking: De verpakking vind ik er altijd leuk uitzien bij Essie, het ziet er vrij luxe uit.
Overige min/pluspunten: Het dekt al met 1 laagje, maar met 2 laagjes is mooier.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja
Inhoud: 13,5 ml
Prijs: €9,99 maar bij Bol nu €8,95
Cijfer: 9

2 gedachten over “Essie It’s Genius

  1. Hey wat een goed idee met die nepnagels!!!! Ik heb ook nooit tijd/zin voor mijn eigen nagels te doen aangezien ik het niet op mijn werk mag doe ik al dat werk voor niks! En mooi kleurtje trouwens xx

Geef een reactie

