Music

Muziekvoorspelling voor 2016

Vandaag een artikel over mijn muziekvoorspelling van 2015. Ik ga vandaag eigenlijk vertellen wie ik denk dat een topartiest in 2015 wordt.

 

MM zara.png

 

Allereerst denk ik dat Justin Bieber het weer gaat flikken. Zijn nummers in 2014 waren zo goed dat ik denk dat Justin naar de top gaat. One Direction heeft natuurlijk een break in 2015, dus ik denk dat Justin Bieber vrij weinig concurrentie heeft. Ook denk ik dat Shawn Mendes en Troye Sivan misschien wel eens door kunnen breken en groter worden. Zo groot als Justin Bieber, dat denk ik niet, maar wel bekender als dat ze nu zijn. Ook heb ik het gevoel dat steeds meer mensen naar Twenty One Pilots en 5 Seconds of Summer luisteren, en dat die ook meer fans krijgen. Op Nederlands gebied heb ik een gevoel dat Ronnie Flex en Teske het ver gaan schoppen. Een zangeres waarvan ik het gevoel heb dat ze naar de top gaat is Zara Larsson. De nieuwkomers hebben best mazzel, want niet alleen neemt One Direction een break, ook Ed Sheeran, Sam Smith en Taylor Swift stoppen er even mee. En Fifth Harmony gaat waarschijnlijk snel uit elkaar. Dus dan hebben de nieuwkomers best een grote kans op hoger op te komen. Ook Halsey krijgt steeds meer fans overal. En wie weet zien we The Vamps en Against The Current ook steeds vaker terug.

Q: Wie denk jij dat de charts gaat over nemen dit jaar?

Geef een reactie

