Nieuwe bril van Be Bright

Inmiddels heb ik hem al een tijdje maar ik heb een nieuwe bril! Het kwam er nooit echt van om erover te schrijven maar ergens in november heb ik een nieuwe bril gekregen. Hij is donkerblauw en heeft grotere glazen dan de eerste.

 

P1020089.JPG

Ik vind zelf dat het me beter staat, wat volwassener ofzo. Love it!

 

P1020094.JPG

Ik weet de prijs zo niet, maar de bril is van het merk Be Bright en dat merk is te koop bij Pearl. Zelf heb ik mijn bril dan ook gekocht bij Pearl.

Q: Draag jij een bril, zoja welke kleur heeft jouw bril?

Geef een reactie

