Born Pretty Store mascara, oogschaduwpalette & lipsticks

Zo, de award voor langste titel ooit wint dit artikel sowieso, haha. Ik heb vandaag weer een review over Born Pretty Store producten voor jullie! Super leuk, want de producten zijn altijd erg betaalbaar. Ik koos dit keer voor 3 Glow In The Dark lipsticks, een oogschaduw palette en een 2 in 1 mascara.

 

Oogschaduw palette (Colors Makhmali Eyeshadow)

P1020196.JPG
Laten we beginnen met dit oogschaduw palette. Het Colors Makhmali Eyeshadow palette is een palette met 15 bruintinten. Het ziet er veel belovend uit, alleen vind ik het jammer dat je op de buitenkant altijd zoveel stof en vingervlekken ziet, hoe goed je het ook schoonmaakt.

 

P1020212.JPG

De binnenkant. 15 oogschaduws met natuurlijk een applicator. Zelf gebruik ik applicators nooit, maar het kan handig zijn. Ik vind dat je best veel oogschaduw krijgt, de pans zijn best groot. Ook vind ik dat de kleuren best veel op elkaar lijken. De oogschaduws lijken allemaal mat.

P1020221.JPG

De swatches van de bovenste rij! De witte vind ik erg goed gelukt. Ik ben erg bleek maar de kleur valt niet weg tegen mijn huid. Finally! De tweede en de laatste kleuren vallen wel tegen, echt weinig pigment.

P1020224.JPG

De tweede rij. Wow, dit pigment is wel super! Vooral de eerste 3 kleuren zijn erg goed. De vierde kleur is iets minder.

P1020227.JPG

En de laatste rij. Hier valt het pigment weer wat tegen. Vooral de laatste twee kleuren zal ik niet snel gebruiken. De tweede en derde kleur vind ik wel mooi.

 

P1020370P1020380

Dit is de look die ik maakte met het palette. Een draagbare look die erg geschikt is voor elke dag.

 

De conclusie

Aanbrengen: Pas bij het aanbrengen op voor fallout. Soms moet je kleuren opbouwen.
Longlasting: Ja, ook zonder primer.
Pigment: Het pigment verschilt, maar de meeste kleuren zijn goed gepigmenteerd.
Effect: De meeste kleuren zijn mat.
Verkrijgbaarheid: Online bij Born Pretty Store.
Dierproefvrij: Nee.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking is vrij groot en je ziet alle vingervlekken er op.
Overige min/pluspunten: Veel fallout.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Het is een leuk palette als je nog niet veel bruintinten hebt, maar heb je dit wel dan voegt het niet echt iets toe aan je stash.
Prijs: Het product is blijkbaar niet meer te koop en ik kan de prijs dus ook niet terug vinden, sorry!
Cijfer: 8

 

Mascara (Yanqina Volumizer Mascara)

Dan gaan we door met de mascara.

P1020234.JPG

 

De Volumizer mascara van Yanoina. Ik was hier heel benieuwd naar omdat het in 2 stappen is en dat had ik nog nooit geprobeerd.

 

P1020237.JPG

Dit is het borsteltje van stap 1. Een vrij dik, recht, borsteltje.

 

P1020240.JPG

En dit is stap 2. De borsteltjes lijken qua lengte, vorm en dikte heel erg op elkaar, alleen zitten de ‘haren’ bij deze anders. Hier zitten de ‘haren’ in groepjes bij elkaar en in de andere niet.

 

P1020247.JPG

De kleurintensiteit van deze mascara is ook erg goed. Het is lekker zwart. Wat me wel opvalt is dat de mascara erg snel uitdroogt. Ik kan bijvoorbeeld mijn neus gewoon met het borsteltje aanraken en er is maar een kleine kans dat er mascara op komt. Raar.

P1020350.JPG

En dan zijn dit mijn wimpers met mascara. Sorry voor de wallen onder mijn ogen, ik heb een tijdje een slapeloze periode gehad, oeps. I ben best tevreden met deze mascara. Het kan niet tippen aan mijn geliefde Benefit Roller Lash maar vooral de onderste wimpers worden echt heel mooi door deze mascara!

De conclusie

Aanbrengen: Het brengt er goed aan. Breng eerst stap 1 aan en daarna stap 2 voor het ultieme effect.
Longlasting: Ja.
Pigment: Goede kleurintensiteit.
Effect: Mooie wimpers die niet aan elkaar plakken en ook niet klonteren. 
Verkrijgbaarheid: Online bij Born Pretty Store.
Dierproefvrij: Nee.
Geur: Een lichte chemische geur.
Verpakking: De verpakking ziet er goedkoop maar leuk uit, een beetje zoals de mascara’s van Essence van vroeger
Overige min/pluspunten: Lijkt al wat opgedroogd te zijn.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja
Prijs: Ook dit product is helaas niet meer te koop en hiervan weet ik de prijs dus ook niet. Sorry!
Cijfer: 8.5

 

Glow in the dark lipsticks 

En dan nu als laatste de glow in the dark lipsticks. Klinkt interessant, toch?

P1020249.JPG

Ik koos voor een gele, oranje en roze kleur. De verpakking is zwart en de lipsticks knallen daardoor nog meer naast het zwarte. Super mooi, hier houd ik van!

 

P1020267P1020262P1020254

Van boven naar beneden: De roze kleur, de oranje kleur en de gele kleur. De roze kleur komt op de camera heel anders over, veel meer oranje dan roze.

 

P1020274.JPG

De swatches. Wauw, wat een pigment zeg! Echt heel veel. Vooral over de gele kleur ben ik erg te spreken.

 

P1020276.JPG

Laten we beginnen met de gele kleur. Het dekt niet helemaal maar voor een speciale look kun je het altijd meer dekkend maken met een gele oogschaduw. Sorry voor mijn onzuivere huid trouwens.

 

P1020283.JPG

Dan hebben we de oranje kleur. Ook een lekker fel kleurtje. Ik zou deze lipstick niet snel naar buiten op doen maar voor het WK/NK of voor Koningsdag is het natuurlijk wel erg gaaf. Ook lijkt me dit een hele goede kleur voor speciale looks.

 

P1020295.JPG

En last but not least, de roze kleur. Dit is mijn favoriet. Nog steeds erg fel, maar wel wat meer draagbaar.

 

Oke, nu is natuurlijk de grootte vraag: geven ze nou echt licht in het donker? Daarom kan ik vrij duidelijk zijn: nee, dat doen ze niet. Ze lijken alleen licht te geven als je er met een lamp opschijnt, maar verder doen ze helemaal niks. Bummer!

De conclusie

Aanbrengen: Pas op dat je niet buiten de lijntjes gaat, het zijn namelijk felle kleuren.
Longlasting: Ja.
Pigment: Het pigment is super goed.
Effect: Een felle, matte lipstick.
Verkrijgbaarheid: Online bij Born Pretty Store.
Dierproefvrij: Nee.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking is zwart waardoor de kleuren nog feller lijken.
Overige min/pluspunten: Ze doen niet wat ze beloven: ze zouden moeten oplichten in het donker en, tenzij je er een lamp op schijnt, doen ze dit niet.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Als je opzoek bent naar goed gepigmenteerde felle lipsticks dan wel, maar ben je opzoek naar glow in the dark lipsticks dan niet.
Prijs: Ik kan de naam en prijs van dit product ook niet weervinden, het is uit de verkoop gehaald bij Born Pretty Store. Nogmaals sorry!
Cijfer: 7

 

Wil je ook wat bestellen bij de Born Pretty Store? Met de code: GRUG10 krijg je 10% korting op je bestelling!

 

samenwerkingbps_zpsvfrleses

 

* Ik heb deze producten ontvangen om te reviewen*

 

4 gedachtes over “Born Pretty Store mascara, oogschaduwpalette & lipsticks

Geef een reactie

