Bloggen

Bloggoals 2016

Allereerst; Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Ik ben blij dat we eindelijk in 2016 zitten. Ik vond 2015 geen leuk jaar, er was zoveel gebeurd… maar goed. Vandaag gaan we het hebben over voornemens. Alleen dan voor mijn blog. Bloggoals, haha.

 

IMG_2405-0

 

Allereerst wil ik vooruit gaan werken zodat ik elke dag een artikel online kan zetten. Dit geldt ook voor Youtube. Ik wil graag elke week 2 video’s online zetten. 1 look en 1 gewone video. Wish me luck!

De Music Monday blijft gewoon. Ik vind het zo leuk om over muziek te schrijven! Verder wil ik graag 1 keer in de week een artikel plaatsen met een look (waar later dan een tutorial over komt) en ik wil meer over beauty schrijven. Meer producten reviewen bijvoorbeeld. Stel, ik maak 7 dagen per week een artikel. Dan is 1 daarvan over muziek. 6 dagen heb ik dan over. Lovely Beauty Dreams gaat vooral over beauty dus dan wil ik het liefst 4 dagen over beauty schrijven en 2 dagen over lifestyle.

Ook wil ik meer recepten en DIY’s maken. Dat is iets wat tijd kost en dat weet ik, maar het is wel super leuk om te doen. In mijn vakanties ga ik gewoon alvast veel dingen maken, en dan heb ik altijd iets om te posten.

Ook wil ik dit jaar professioneler worden. Ik wil proberen te sparen voor een spiegelreflex camera en ik wil WordPress en Picmonkey upgraden naar premium. Als ik eenmaal WordPress premium heb ga ik ook een professionelere layout nemen, en op den duur een eigen domeinnaam.

Let’s see if it will work šŸ˜‰

2 gedachten over “Bloggoals 2016

Geef een reactie

