Lifestyle

December tag

December, de leukste maand (samen met oktober) de leukste maand van het jaar. Toen ik laatst deze tag bij Vera (veracamilla.nl) zag vond ik het meteen een leuke tag en ik besloot om deze nu ook te doen.

 

Wat vind je het leukste aan de maand december?

De feestdagen natuurlijk, en alle mooie lampjes overal. Ook vind ik de Lush kerstcollectie altijd zo lekker en alle speciale make-up setjes die te koop zijn zo leuk!

 

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

Katy Perry Killer Queen vind ik een hele lekkere parfum. Het is een klein beetje kruidig en daar houd ik wel van. Ook heb ik een parfum van de kerstcollectie van Yves Rochere van vorig jaar, vanille met peer.

 

11195612_911744478848145_940119379_n

 

Welke 3 producten mogen niet ontbreken deze maand?

  1. Snowfairy van Lush. Sowieso. Een must-have voor de feestdagen. Rose Jam ook trouwens. Deze twee geuren van Lush vind ik echt super lekker en heb ik dit jaar nu voor de tweede keer gekocht. Heerlijk!
  2. De donkere lipstick in de nieuwe kerst limited edition van Essence, 01 Let’s The Berry-Tales Begin. Love it!
  3. Een lekkere bodybutter van Body Shop. Mijn huid is rond deze tijd van het jaar altijd super droog en dan vind ik de bodybutter’s van Body Shop altijd super lekker om te gebruiken.

 

Wat is je favoriete winterdrankje?

Thee en koffie. Vooral Latte Macchiato vind ik lekker.

 

IMG_3102

 

Wat is je favoriete kerstfilm?

Eigenlijk kijk ik bijna nooit kerstfilms… oeps.

 

Welk soort snoep eet jij het meest rond deze tijd?

Koekjes. Kerstkransjes, koekjes met discodip erover, speculaasjes…

 

Wat is je ultieme kerstlook?

Veel glitter ofcourse, met een flinke highlight en een donkere of felle lipstick. Coming soon….

 

DSC_2353

 

Wat is je favoriete kerstnummer?

Mistletoe van Justin Bieber. Niet omdat ik Biebs nou helemaal geweldig vind, maar ik vind het oprecht een mooi nummer. Ook vind ik All I Want For Christmas van Mariah Carey, Baby It’s Cold Outside van Michael Bublé, Last Christmas van Wham, I’ll be There This Christmas van Gary Fomdeck (Gerard Ekdom) en Santa Tell Me van Ariana Grande leuk. Zo, dat is een hele lijst, haha.

 

Wat zijn je goede voornemens voor 2016?

Beter worden in het bloggen. Veel vooruit werken zodat er altijd een artikel (en video) online komt, structuur in het aantal beauty/lifestyle artikelen in een week… Hier komt nog een uitgebreider artikel over!

Q: Wat is jouw ultieme kerstlook?

 

 

Geef een reactie

