Beauty

Kerstlook: A Golden Cranberry Mint Pie

Vandaag heb ik de eerste kerstlook! Ik vind kerstlooks altijd zo leuk om te maken aangezien je lekker los kan gaan met glitters en verschillende kleurencombinaties. Ik heb trouwens alleen een ooglook gemaakt, want dat vind ik het leukste om te doen. Ik heb gekozen voor de naam A Golden Cranberry Mint Pie omdat het goud, rood/roze en een gouden kleur die naar groen neigt bevat.

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Gebruikte producten:

  • Sleek I-Divine palette Vintage Romance
  • MAC eyeshadow in Cranberry
  • MAC eyeshadow in Amber Lights
  • Born Pretty Store mascara, helaas niet meer verkrijgbaar
  • Superliner van L’Oréal
  • Catrice Eye Brow Stylist in 030 Brow-N-Eyes Peas
  • Catrice Longlasting Brow Definer in 030 Chocolate Brow’nie
  • NYX HD Concealer in Porcelain

 

Q: Wat voor soort look draag jij graag met kerst? 

Geef een reactie

