Beauty

Essence Merry Berry lipstick 01 Let’s The Berry-tales begin

Ik houd van paars tinten. Op de een of andere manier staan kleuren die naar paars neigen mij gewoon goed. Ik hield eigenlijk nooit van rode lipsticks omdat ze mij gewoon weg niet stonden, maar deze lipstick is een uitzondering. I’m in love. Tegenwoordig is Let’s The Berry-Tales begin mijn go to lipstick als ik een feestje heb, of zelfs als ik ga winkelen of naar een vriendin ga. Kijken jullie mee?

 

P1020134.JPG

De verpakking lijkt op de andere Essence lipsticks, alleen dan in een mooie dieprode paarstint met een gouden randje. Ik vind dit zelf erg stijlvol en handig, want je ziet meteen welke lipstick het is. Ohja, even een disclaimer: ik had de lipstick al gebruikt voordat ik er foto’s van ging maken. Ik wou er eerst namelijk geen review over maken.

 

P1020141.JPG

Dit is dan de kleur. Natuurlijk staat het welbekende Essence logo weer in de lipstick en heeft de lipstick de handige vorm. Ik heb namelijk een haat-liefde verhouding met platte lipsticks. Ik vind het heel lastig aanbrengen, maar het lijkt wel altijd mooi. Gelukkig heeft deze lipstick gewoon de bekende lipstick vorm, schuin afgesneden.

 

P1020144.JPG

De swatch. Hier zie je echt goed dat de kleur eigenlijk een bordeauxrood is en dat het erg naar paars neigt.

 

P1020162.JPG

En dan de lipfoto. Excuses voor het feit dat de lipstick er niet helemaal perfect opzit, het was rond 1 uur ’s nachts toen ik besloot foto’s te gaan maken en het licht in mijn kamer was behalve de softbox dus ook niet perfect, en ik had geen concealer om het bij te werken, helaas. Het enige nadeel van deze lipstick vind ik dat hij niet helemaal gelijk verdeeld. Hij verdeeld enigszins goed, maar je ziet wel dat het in de lijnen veel donkerder is. Maar goed, ik vind het nog steeds een mooie lipstick, vooral met mijn nieuwe haar. Ik heb het nog niet op mijn blog gezegd maar ik heb mijn haar veel donkerder geverfd, met een paars/rode gloed erover heen. Wat mij betreft mag deze lipstick in het vaste schap!

P1020146.JPG

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat vrij makkelijk, al blijft het risky met een donkere lipkleur.
Longlasting: Niet echt, de kleur vervaagd heel snel, vooral na het drinken en eten. Altijd je lipstick meenemen dus!
Pigment: Het pigment is goed.
Effect: Het is een vrij matte lipstick.
Verkrijgbaarheid: Bij de Kruidvat en Trekpleister. Let op: het is van de kerstcollectie van 2015, de lipstick is misschien niet meer te koop op dit moment. 
Dierproefvrij: Ja
Geur: De lekkere geur van Essence lipsticks. Ik weet niet of meer mensen dit hebben maar ik hou echt van de geur van Essence lipsticks.
Verpakking: De verpakking is handig, je ziet meteen welke kleur het is.
Overige min/pluspunten: Verdeeld niet helemaal gelijk. Goedkoop.
Limited Edition: Ja, de kerstcollectie van 2015: Merry Berry.
Aanrader: Ja.
Prijs: €2,39
Cijfer: 9

 

3 gedachten over “Essence Merry Berry lipstick 01 Let’s The Berry-tales begin

Geef een reactie

