Lifestyle

Mijn plannen voor de Kerstvakantie

Het is gelukkig alweer bijna Kerst en dat betekent bijna Kerstvakantie! Nog 2 weekjes en dan is het eindelijk zover. Maar wat ga ik allemaal doen? Take a look!

  
Allereerst wil ik vooruit gaan werken met mijn blog en wat DIY’s maken, alvast voor 2016. Zo ben ik altijd voorbereid en heb ik hopelijk altijd een artikel klaar staan. Als ik namelijk ongeveer een maand vooruit werk dan kan er minder snel iets fout gaan, haha.

Ook ga ik veel koken. Verwacht dan ook meer food op mijn blog! Ik vind vooral bakken super leuk om te doen en ik vind het ook leuk om zelf dingen uit te proberen. De speculaas brownies had ik bijvoorbeeld zelf bedacht en het is heel lekker geworden.

Ik ga ook iets organiseren voor vriendinnen. Ik weet nog niet precies wat maar ik heb al wat ideetjes. Dit zal je later nog wel zien verschijnen op mijn blog.

Ik ga natuurlijk Kerst vieren en dat doen we met cadeautjes op kerstavond, lekker eten op de eerste kerstdag en een dagje weg op de tweede kerstdag. Ook hiervan zul je plogs (een soort fotodagboeken) zien verschijnen! Net als met Oud & Nieuw, ik ga waarschijnlijk vuurwerk kopen en we krijgen elk jaar visite dus dat word leuk! 

Q;  wat ga jij doen in de Kerstvakantie?

Een gedachte over “Mijn plannen voor de Kerstvakantie

Geef een reactie

