Lifestyle

Cadeautips voor haar

Cadeautjes geven, persoonlijk vind ik het nog leuker dan cadeautjes krijgen. Ik vind het altijd zo leuk om helemaal los te gaan met originele ideeën en dan maar hopen dat het persoon het leuk vindt… Maar ik kan me voorstellen dat het soms wat moeilijker is om geschikte cadeaus te vinden. Daarom geef ik jullie vandaag wat leuke ideeën om te geven aan vrouwen.

 

christmaspresent

 

Vriendin/vrouw (romantisch)
Wat ik altijd erg lief vind is dat een meisje een ketting of armband krijgt van haar vriend. Vooral armbanden vind ik erg leuk. Koop dus een mooie armband of een leuke ketting. Zo kun je bijvoorbeeld een kopen van Zinzi, dit is mijn lievelingsmerk als het gaat om sieraden. Zinzi is niet goedkoop, maar je bent er ook niet meteen 100 euro voor kwijt. Ook is een giftset altijd leuk. Met Kerst heb je vaak Limited Edition producten, dus bijvoorbeeld een andere verpakking om een parfum. Dat vind ik echt een aanrader! Ook kun je je vriendin/vrouw verrassen met een weekendje weg of een lekker diner. Pak een doos en stop daar allemaal aanwijzingen in, en onderin een papier met daarop waar jullie heen gaan. Altijd leuk, en hoeft niet mega duur te zijn.

 

Vriendin (vriendschap)
Iets wat ik zelf altijd super leuk vind is een make-up pakket of een verrassingpakket. Hoe dan? Simpel! Koop een cadeautas en koop veel make-up, showergel, handcreme etc. Pak dit in en doe het in de tas. Schrijf nog een leuk briefje erbij en tádá! Een super leuk cadeau. Ook kun je bijvoorbeeld iets samen gaan doen, bijvoorbeeld samen naar de bioscoop, samen een workshop volgen of samen een fotoshoot houden. Super leuk en gezellig.

 

efd76-dsc_1514

 

Moeder
Ik denk dat je moeder het meeste wel leuk vindt. Zelf koop ik meestal iets voor in huis, zoals een bonbonschaaltje of iets anders leuks. Je kunt je moeder natuurlijk ook een lekkere parfum kopen, maar dan moet je wel weten waar je moeder van houdt. Ook kun je een soort ‘cadeaubonnenboekje’ maken. Maak een cadeaubon die ze kan inleveren bij jou. Tegen inlevering van de ene bon ga jij afwassen en tegen inlevering van een andere gaan jullie samen wat leuks doen. Super leuk… nouja, voor haar dan, haha!

 

Oma
De meeste oma’s houden van bloemen. Geef een mooie vaas of een mooi boeket bloemen. Of je koopt iets anders decoratiefs voor in haar huis. Houdt ze van sieraden? Koop een parelketting voor haar. Dat vind ze vast leuk.

 

Zusje
Voor een zusje is het eigenlijk best makkelijk. Koop een schattig knuffeltje of een barbiepop. Altijd goed. Is je zusje rond de 10 jaar en houdt ze niet meer van poppen? Koop een puzzel of een leuk boek. Of koop (met toestemming van je moeder) een beginners make-up setje. Super leuk.

 

yodelling_pickle
Deze moest ik er even inzetten, haha.

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer mensen die je cadeaus kunt geven. Maar een zus kun je bekijken als vriendin, net als nicht. En een tante net als een moeder. Dit is meestal namelijk een zelfde leeftijdscategorie en daardoor vinden ze vaak hetzelfde leuk. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen!

Morgen komt het artikel voor hem online.. stay tuned!

 

 

 

Geef een reactie

