Beauty

Lancôme La Vie Est Belle (eau de toilette)

Vandaag gaan we het hebben over een super luxe, lekkere parfum. La Vie Est Belle is een parfum die al heel lang op mijn wishlist stond, maar ik vond hem veel te duur. Vorige maand heb ik La Vie Est Belle voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er super blij mee.

IMG_5166

Ik heb de 30 ml versie maar ik vind dat eigenlijk meer dan genoeg. Het is nog best veel en de flacon is nog vrij groot eigenlijk. De flacon is een glazen figuur met een oranje/zalmkleurige vloeistof, en dat is natuurlijk de parfum. Aan de bovenkant zit een grijs lint die de flacon er iets leuker uit laat zien. De dop is vierkant. Ik vind dat de flacon voor de prijs iets leuker had kunnen zijn, maar het ziet er wel leuk uit. Vrij luxe.

IMG_5169.JPG

De parfum verdeeld zich goed. Bij sommige parfums heb ik soms nog wel eens dat er te veel uitkomt waardoor je echt nat wordt, maar bij deze parfum heb ik er gelukkig geen last van. Erg fijn! Het spuit ook vrij makkelijk, je hoeft er niet hard op te drukken.

Goed, nu over de geur. De geur is heel vrouwelijk en het is een vrij zoete bloemige en ook wel fruitige geur. Ik vind het een hele lekkere geur en ik weet dat best veel mensen hem lekker vinden. Je moet er natuurlijk wel van houden. Als je van kruidige geuren houd dan zal je deze niet geweldig vinden denk ik zo. De geur is ook vrij sterk, dus spuit niet te veel op.

Laten we even naar de geurnoten kijken.

Topnoten: 

  • Peer
  • Zwarte bes

Hartnoten: 

  • Iris
  • Jasmijn
  • Oranjebloesem

Basisnoten: 

  • Patchouli
  • Pralinévulling
  • Tonkaboon
  • Vanille

Zoals je zelf misschien ook wel ziet zijn de topnoten erg fruitig, de hartnoten erg bloemig en de basisnoten kruidig met vooral zoete ingrediënten. Dit zorgt voor een zoete, vrouwelijke, fruitige bloemengeur.
IMG_5164

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat heel eenvoudig. Het sproeit makkelijk en er komt niet te veel vloeistof in één keer uit.
Longlasting: Ja.
Verkrijgbaarheid: Bij de meeste drogisten. Het is zeker weten te koop bij de Douglas en de DIO/DA. 
Dierproefvrij: Nee.
Geur: Een sterke, vrouwelijke, zoete, fruitige bloemengeur.
Verpakking: De verpakking is luxe maar ik vind het veel speciaals.
Overige min/pluspunten: Duur.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Inhoud: 30 ml
Prijs: €56,95
Cijfer: 9.5

Q: Wat is jouw favoriete parfum?

 

 

 

 

2 gedachten over “Lancôme La Vie Est Belle (eau de toilette)

Geef een reactie

