Music

Music Monday: Ronnie Flex

Het is weer tijd voor een nieuwe Music Monday! Deze keer ga ik het hebben over een super goede Nederlandse artiest, namelijk Ronnie Flex. De 23-jarige Ronnie Flex (Ronell Langston Plasschaert) is een rapper/zanger die al veel hits heeft gehad zoals de nummers Zusje, Zeg Dat Niet, Drank & Drugs en Niemand, die je waarschijnlijk wel kent.

RonnieFlex_cover2

Ronnie Flex heeft inmiddels 2 albums. De Nacht Is Nog Jong, Net Als Wij Voor Altijd is zijn debuut album die vorig jaar uitkwam. Op het andere album, New Wave, werkt hij o.a. samen met Lil’ Kleine, Bokoesam en SFB. New Wave kwam begin dit jaar uit.

Ik vind zijn muziek heel goed en ik ga naar zijn concert. 3 december 2015 komt Ronnie Flex in de Oosterpoort in Groningen en ik heb gelukkig kaartjes. Ik heb er heel veel zin in en ik zal er zeker een artikel over schrijven voor Music Monday. Wil jij ook naar de tour? Klik dan hier.

Q: Wat vind jij het beste nummer van Ronnie Flex?

Geef een reactie

