Halloween look #2: Snapchat series; Puking rainbows

Yes, weer een andere Halloween look! Ik vind Halloween looks zo leuk om te maken! Een look die ik vaak online zag en ook zelf even moest proberen is een snapchat effect: namelijk de regenboog kots, haha. Moeilijker dan het lijkt trouwens, en het is dan ook niet super goed gelukt maar alsnog leek het me leuk om het even met jullie te delen. Ik ga trouwens meerdere snapchat looks maken dus stay tuned als je houd van dit soort looks. Mocht je het niet leuk vinden, don’t worry ik ga ook gewoon verder met normale artikelen.

IMG_5134

We beginnen natuurlijk weer met mijn prachtige tekening. Bij deze look is een tekening of voorbeeld best belangrijk aangezien je met heel veel kleuren werkt die een bepaalde volgorde hebben.

IMG_5132

Ik heb voor deze look eerst een foundation aangebracht. Daarna bracht ik een knalroze blush over mijn wangen en neus aan. Voor de regenboog heb ik een lipgloss met oogschaduw gemengd en het geheel een klein beetje geblend met een foundation kwast. Daarna bracht ik een roze lipstick aan op mijn bovenlip. Vergeet de glitter niet in deze look want dat is erg belangrijkk Ik deed de glitter met een lipgloss. Daarna ging ik even met een wenkbrauwgel door mijn wenkbrauw (ik moet mijn wenkbrauwen echt weer een keer laten doen!) en ik tekende met een eyeliner wimpers. Ook bracht ik de Miss Manga mascara aan en maakte ik mijn waterlijn wit. Door deze 3 dingetjes lijken mijn ogen een stuk groter en dat is een must want dit effect maakt je ogen erg groot!

Q: Wat voor Halloween look lijkt jouw leuk om te zien?

2 gedachtes over “Halloween look #2: Snapchat series; Puking rainbows

Geef een reactie

