Lifestyle

Life at the moment #1

Een nieuwe serie op Lovely Beauty Dreams: Life at the moment. Eigenlijk is dit een soort kletsartikel over wat er allemaal gebeurd is in mijn leven deze periode. Ik weet nog niet hoe vaak ik dit ga doen maar vandaag leek het me wel leuk aangezien ik deze week vakantie heb. Eigenlijk is het een soort personal update artikel.

Allereerst was ik gisteren jarig. Super leuk! Ik heb het gewoon met de familie gevierd en zaterdag vier ik het met mijn vriendinnen. Ik ga nog een artikel maken over de cadeau’s die ik heb gekregen maar dat komt dus allemaal nog.

Dan het tweede, best wel leuke, nieuwtje: ik krijg een nieuwe bril. Na 2 jaar heb ik eindelijk weer een leuk nieuw montuur gevonden. Het is een donkerblauwe bril met iets grotere glazen als wat ik nu heb. Het ziet er veel chiquer en volwassener uit en daar ben ik blij om aangezien ik er tot mijn 17e mee moet doen!

Vandaag heb ik eindelijk een tweede gaatje laten schieten. Ik vond het eerst best eng aangezien ik er bij mijn eerste gaatje veel last van had maar eigenlijk viel het allemaal mee. Ik was bij mijn eerste gaatje ook iets van 7 jaar oud en dan is je pijngrens natuurlijk ook een stuk lager. Ik vind het wel super leuk lijken! Waarschijnlijk neem ik later nog een derde gaatje en misschien ooit nog een helix.

unnamed (3)

(Sorry voor de slechte foto, over 6 weken komt er een artikel over aangezien ik dan geen sfeerknopjes meer in hoef)

Q: Hoeveel gaatjes heb jij in je oren?

Geef een reactie

