Lifestyle

De Birthday Tag!

Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik morgen jarig. Ik dacht eens na over wat ik daarmee op mijn blog kon doen en na een beetje zoeken op google kwam ik bij de Birthday Tag. Ik zag de tag op Austenitis en ik heb de vragen vertaald naar het Nederlands. Let’s do this!

In welke maand is jouw verjaardag?

In oktober en ik vind dat echt super goed bij mij passen aangezien ik heel erg van de herfst houd.

Wat is jouw geboortesteen en plaats er een foto van.

Dit moest ik even opzoeken hoor, haha! Blijkbaar is het de rozenkwarts (Toch? Het was niet erg duidelijk te vinden) en die ziet er zo uit. Grappig, want zelf vind ik de saffier of de aquamarijn veel mooier en toch heb ik deze steentjes ook ergens in huis!

d33a1e4bc2e416ae6078cf6cd175f0fb_1401974085

Heb je een feest gegeven?

Nog niet maar die komt er nog!

Wat is jouw favoriete cadeau die je ooit hebt gekregen?

Dat is denk ik mijn iPod of mijn gitaar.

Ken je een bloem of plant die bloeit in jouw geboortemaand?

Niet uit mijn hoofd, nee. Even weer opzoeken dus. De Centaurea montana bloeit blijkbaar in oktober. Ik ken deze plant alleen niet, haha.

Korenbloem

Ken je een beroemd persoon die op dezelfde dag jarig is als jou?

Nee, zelfs dit moet ik weer opzoeken! Prins Laurent, de prins van België is ook op 19 oktober jarig.

Heb je ooit iemand ontmoet die op dezelfde dag jarig is als jou?

Ja, twee keer tot nu toe.

Als je kon kiezen, op welke datum zou jij dan het liefste jarig zijn?

Ik zou het zo houden. Meestal ben ik net in de herfstvakantie jarig en dan ben ik dus lekker vrij op mijn verjaardag!

Noem 3 dingen die je graag zou willen hebben voor je verjaardag.

  • Make-up
  • Concertkaartjes
  • Een laptop

Is er nog iets wat je over je verjaardag wilt vertellen?

Nee, geen idee.

Ik tag iedereen die binnenkort jarig is om deze tag ook te doen!

Q: Wanneer ben jij jarig?

Geef een reactie

