Bloggen

Mijn 5 favoriete bloggers

Ik lees ongeveer elke dag heel veel blogs maar ik merk vaak dat ik dezelfde blogs erg goed vind. Dit kan liggen aan de kwaliteit van de foto’s, aan de manier van het schrijven of aan de make-up skills van de blogger. Vandaag deel ik jullie mijn 5 favoriete bloggers. Ik reken bloggers zoals Teske en Mascha natuurlijk niet mee want die krijgen echt heel veel aandacht terwijl er nog veel meer goede bloggers zijn.

Beautyill

1

Beautyill is zoals de naam al zegt een beautyblog, geschreven door Helen. Ze maakt super mooie foto’s en ook haar looks zijn on point. Erg fijn om te lezen en om naar te kijken.

Fablouise

2

Ook Fablouise is een beautyblog met super mooie foto’s en duidelijke reviews. Het word geschreven door Laura Louise. Ik vind haar foto’s erg mooi en ook haar lay-out is super overzichtelijk en chique.

Glam and Glitters

3

Ook Glam and Glitters is een beautyblog maar ze behandelen ook onderwerpen zoals fashion en lifestyle. De artikelen worden geschreven door Laura en Melissa. Ook zij maken mooie foto’s, hebben een nette overzichtelijke lay-out en schrijven goede reviews.

Mintsandmangos 

4

Mintsandmangos is de blog van Sophie. Het is een beauty, lifestyle en fashion blog. Ik houd van de manier waarop ze schrijft en ik vind het dan ook erg fijn om haar blog te lezen.

Younique

5

Younique is een lifestyle blog geschreven door Femke. Zij is misschien wel mijn favoriete blogger. Ik heb veel met haar gemeen en ik vind haar artikelen altijd super leuk. Leuke DIY’s en herkenbare artikelen, I like it. Ook zijn haar foto’s altijd flawless, wit gecombineerd met felle kleuren zoals neon roze.

Q: Wie is jouw favoriete blogger? (Ja, je mag jezelf noemen maar noem dan ook nog even een andere blogger erbij, haha)

Geef een reactie

