De meest gelezen artikelen op mijn blog.

Een ding wat ik altijd heel interessant vind om te lezen is wat de meest gelezen artikelen zijn op een blog. Daarom besloot ik om er zelf ook maar een artikel over te maken. Het viel mij op dat het vooral HEMA producten zijn die op mijn blog het goed doen.

quote-11

  1. HEMA Easy Shine Lipbalm 02 & 04 
  2. Essence All About… Romance, Deepsea & Sunrise
  3. Catrice lente/zomer update
  4. 100 volgers winactie !!
  5. Spa Bruisend & ….
  6. HEMA eyeliner brush
  7. HEMA Pretty Lips lipgloss SPF 15, 13 Velvet Mauve
  8. Essence LE Cinderella
  9. De handschrift tag
  10. Hoe ik samples krijg
  11. Notitieboek en agenda van Webprint
  12. Essence XXL Nude lipgloss 03 Taste The Sweets
  13. Essence Longlasting lipstick Nude 03 & 05
  14. 50 Facts About Me remake
  15. Roth Illustration Agency
  16. Makeup Revolution Pro Looks Palette Eat Sleep Makeup Repeat
  17. Essence Easy 2 Use eyeliner
  18. Catrice LE Kaviar Gauche
  19. Valentijn bij HEMA
  20. HEMA Soft Matt Lipbalm 01 en 03

Zoals ik al zei staan er veel HEMA dingen tussen: in totaal 5 van de 20! Dat is echt veel! Ook zie ik vaak Essence voorbij komen.

Q: Wat is jouw meest gelezen artikel?

Een gedachte over “De meest gelezen artikelen op mijn blog.

Geef een reactie

