Beauty

Contouren; wat vind ik ervan.

Contouren is misschien wel de grootste trend van 2015 op beauty gebied. Bijna iedereen doet het. Met poeder, met vloeibare producten, zelfs met te lichte foundations! Vooral op Instagram zie je vaak dat meisjes/vrouwen hun hele gezicht vol tekenen met vloeibare blushes, concealers, bronzers… alles om de perfecte contour te krijgen. Wat vind ik er nou eigenlijk van?

Bron: http://alldaychic.com/how-to-highlight-and-contour-for-a-perfect-makeup/

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het maar niks. Tuurlijk, een beetje bronzer en highlighter kan super leuk zijn. Maar veel meiden/vrouwen doen het zo extreem dat het er totaal niet natuurlijk meer uit ziet. Dat vind ik dus echt niks. Don’t take me wrong, ik schrijf dit artikel niet om iemand af te kraken. Als jij het wel leuk vind of het doet; voel je dan alsjeblieft niet aangevallen want ik schrijf dit artikel alleen maar om mijn mening te geven en omdat ik erg benieuwd ben naar meningen van anderen.

Q: Wat vind jij van contouren? Doe jij het ook? Zoja, wat voor producten gebruik je ervoor?

Geef een reactie

