Lifestyle

I ♡ Sleep TAG

De I ♡ Sleep TAG zag ik bij Vera. En tja, ik hou nou eenmaal van slapen, dus ik moest hem ook doen! Enjoy!

. | via Facebook

Bron: http://weheartit.com/entry/196915121

Hoelaat ga je meestal naar bed?

Meestal rond 10/11 uur.

Wat is jouw vaste ritueel voordat je gaat slapen?

Ik lees altijd nog even wat op mijn mobiel en meestal praat ik ook nog even via whatsapp met mijn vriendinnen.

Wat doe je als je niet kan slapen?

Dan ga ik op Youtube, Twitter of Tumblr.

Wat is je favoriete slaaphouding?

Ik moet op mijn buik liggen, anders kan ik echt niet slapen!

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

5 Seconds of Summer of One Direction.

Hoe laat gaat de wekker ’s ochtends?

Als ik naar school moet 7:15. Ben ik vrij? Dan zet ik geen wekker.

Snoozen of direct opstaan?

Meestal direct opstaan i.v.m. school.

Slaap je uit in het weekend?

Ja maar niet te lang want dat vind ik zonde van mijn dag.

Welke rare dingen doe je in je slaap?

Ik drink in mijn slaap. Ik neem altijd 2 glazen water mee en ’s ochtends zijn ze helemaal leeg.

Bron: https://www.tumblr.com/tagged/diy-canopy-bed

Hoeveel kussen liggen er op je bed?

1

Wat heb je aan in bed?

Een pyjama. Vaak zijn mijn pyjama’s van de Primark.

Slaap je met sokken aan?

Nee dan kan ik echt niet slapen.

Hoe groot is je bed?

Ik heb een eenpersoonsbed. Helaas.

Als ik ’s ochtends wakker word is het eerste wat ik doe…

Op mijn telefoon kijken.

Droom je elke nacht?

Nee, ik droom niet zo vaak.

Welke droom of nachtmerrie kun je je goed herinneren? 

Dat ik Louis van One Direction ontmoette en dat ik echt vrienden met hem werd. Heel raar natuurlijk, vooral omdat het gewoon in het dorp gebeurde waar ik woon. Toen ik wakker werd was ik best teleurgesteld dat het allemaal een droom was, haha.

Wat is jouw grootste droom?

5 Seconds of Summer ontmoeten.

Q: Welke droom of nachtmerrie kun jij je goed herinneren?

2 gedachten over “I ♡ Sleep TAG

Geef een reactie

