Beauty

Lush Halloween 2015

Yes, de Halloween collectie van Lush is er weer! De speciale collecties van Lush vind ik altijd super leuk! Helaas is de Halloween collectie dit jaar niet zo groot maar daarnaast is de kerst/winter collectie wel super groot. Vandaag laat ik jullie de super leuke producten van de Halloween collectie zien, kijken jullie mee?

Untitled

Nightwing shower jelly – nieuw – €6,95 per stuk – vegan.

NightWing2

Vlieg mee!  Als de nacht valt, spring je onder de douche met deze flexibele vleermuis vol verzachtende aloë vera en fris limoensap. Ieks!

Kijk nou hoe leuk en schattig dit vleermuisje is! Ik vind shower jelly’s echt heel fijn en ze zijn ook super origineel dus ook erg leuk om cadeau te geven.

Lord of Misrule bath bomb – €5,95 per stuk – vegan

Lord_of_Misrule_Bomb

Verrassend mysterieus! Geniet van een bijzonder najaarsbad met Lord of Misrule. Deze mysterieuze bath bomb heeft de aardse geur van patchouli en zwarte peperolie. De groene buitenkant transformeert in een wijnrood spektakel. Gooi ‘m in een keer in je badkuip en ontdek de krachten van deze badverrassing.

Lush bath bombs zijn altijd zo leuk! Ik heb helaas geen bad maar als ik er wel een had dan had ik zeker een collectie bath bombs boven liggen ;).

Lord of Misrule shower (s)cream – nieuw – €8,50 (100g) – vegan

Lord_of_misrule

Zo lekker dat het eng wordt! Van cream naar scream: deze Lord draait er z’n hand niet voor om. Een feest voor je zintuigen! Dit doucheproduct is een ondeugende, kruidige mix van zwarte peper en patchouli-olie en brengt je met beide benen op de aardse grond. Bevat Fair Trade vanille en tarwekiemolie vol vitamine E.

Yay, een nieuwe shower cream! Hier ben ik super blij mee aangezien ik dus geen bad heb. Het ziet er trouwens een beetje uit als een milkshake of een smoothie, vinden jullie ook niet?! Super leuk!

Sparkly Pumpkin bubble bar – €5,95 per stuk – vegan

Pumpkin

Laat je betoveren. Zorg dat je vóór middernacht uit bad gaat, want deze pompoen bubble bar werkt betoverend! Sparkly Pumpkin is een sprankelend, verwarmend en exotisch type. Dit Halloweenwonder zit namelijk vol ylang ylang en sinaasappel-bloemenabsolue. Gebruiksaanwijzing: verkruimel onder stromend water voor een bad vol heerlijk geurende schuimbergen.

It’s back! Dit product vind ik er altijd zo tof uitzien! Lekker vrolijk; een oranje pompoen met veel gouden glitters. I like it!

Zoals ik al zei is het geen grote collectie maar ik vind het zeker de moeite waard om even te delen aangezien het super leuke producten zijn. Ik word altijd zo vrolijk van Lush collecties! De producten zijn inmiddels te koop in de Lush winkels en natuurlijk online!

Q: Wat vind jij van deze collectie?

3 gedachten over “Lush Halloween 2015

Geef een reactie

