Herfst inspiratie.

Ik houd van de herfst. Het ziet er allemaal zo gezellig en knus uit en je hebt veel feestdagen. Sinterklaas, Sint Maarten, mijn verjaardag, Kerst, Oud & Nieuw. I love it. Ik vind het ook super leuk om op tumblr foto’s te kijken die met de herfst te maken hebben. Ik weet niet, het maakt me gewoon blij. Daarom deel ik vandaag met jullie de leukste foto’s!

airudite:

20080228_0370 by kenty_ on Flickr.

acollectiveofinspiration:

Tumblr on We Heart It. http://weheartit.com/entry/18107474

pumpkinspice-andeverythingnice:

♥Click here for Autumn!♥

pumpkinspice-andeverythingnice:

♥Click here for Autumn!♥

Q: Wat vind jij van de herfst?

4 gedachtes over “Herfst inspiratie.

  1. Ik vind de herfst prachtig, maar ik vind het jammer dat het altijd maar een paar weken mooi is en het erna begint te regenen en alle bomen kaal worden. Leuke herfst inspiratie!

Geef een reactie

