MAC blush Dollymix review

Ik ben verliefd op MAC. Vroeger vond ik het onzin, 20 euro voor één lipstick terwijl je bij Essence 10 lipsticks hebt voor die prijs. Maar toen ik met kerst een MAC lipstick kreeg was ik meteen verliefd en toen ik twee maanden geleden in Groningen was moest ik dan ook een mooi MAC product kopen. Ik liep wat rond en mijn ogen vielen op een prachtige blush: Dollymix. Ik ging hem even swatchen en ja hoor, prachtig! Die moest en zou ik hebben.

IMG_4411

De MAC verpakking zoals we die kennen: een vierkant kartonnen doosje met in witte letters iets over het product.

IMG_4415

En de naam. Dollymix. Ik vind het een leuke naam maar ik kwam wel steeds in de war met de naam van een Essence blush genaamt Babydoll.

IMG_4416

De verpakking MAC blushes vind ik erg leuk en handig. Ze gaan niet al te gemakkelijk open en ze zijn compact en stevig, hierdoor zijn ze dus perfect om mee op reis te nemen. Ook past het makkelijk in je make-up tas, of in je stash doordat het een lekker compacte verpakking heeft.

IMG_4419

Hier zie je de kleur al een beetje. Een prachtige roze kleur met een lichte shimmer erin. Het lijkt nu erg fel maar een maal aangebracht valt dat gelukkig mee.

IMG_4421

Close-up van de blush. Het lijkt echt op een koele barbieroze kleur. Ook kun je de shimmer hier goed zien!

IMG_4431

En dan de swatch. Is ie niet prachtig? Ik vind het in ieder geval een super mooie kleur.

IMG_4473

En een full face foto. Eenmaal aangebracht is de kleur gelukkig lekker draagbaar en mooi. Ik heb de blush hierna ook meteen opgenomen in mijn dagelijkse routine want wauw, dit is echt mijn nieuwe favoriete blush!

IMG_4425

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk. Geen tot weinig fall-out. Wel moet je oppassen dat je niet te veel van de blush aanbrengt, zeker als je een lichte huid hebt net als ik.
Longlasting: Ja.
Pigment: Het pigment is fantastisch.
Effect: Er zit een lichte shimmer in dus het geeft een shiny effect.
Verkrijgbaarheid: Bij de MAC counters, stores en online op de website van MAC. Er zijn vast mensen die het verkopen op Ebay maar de kans dat dit nep is is vrij groot. 
Dierproefvrij: Nee.
Geur: Ik heb geen geur vernomen tijdens het gebruiken.
Verpakking: De verpakking is erg luxe en handig.
Overige min/pluspunten: Duur.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Prijs: €22,50
Cijfer: 10

Q: Welk product van MAC vind jij echt een aanrader?

Een gedachte over “MAC blush Dollymix review

Geef een reactie

