Music

Music Monday: Halsey en 5SOS.

In deze Music Monday gaan we het hebben over mijn favoriete artiesten op dit moment. Ik ga het niet hebben over de bekende mensen zoals One Direction, Justin Bieber, Ed Sheeran enzovoort, maar juist over de wat meer onbekendere muziek. Ik snap dat 5 Seconds of Summer niet geheel onbekend is maar toch zijn ze ook niet mega populair in Nederland, en dan al helemaal de gewone liedjes niet (die dus niet worden uitgebracht als een single).

Bron: http://www.fashiongonerogue.com/halsey-singer-hair-color-photos/

Anyway, laten we het eerst hebben over Halsey. Halsey is een Amerikaanse zangeres. Ze is 20 jaar en maakt Indie Pop en Electropop muziek. Ik vind het erg mooi. Ze heeft een hele bijzondere stem en ook een speciale stijl. Haar haar is namelijk al paars, blauw en roze geweest. Een tijdje terug kwam haar eerste album BADLANDS uit. Echt een aanrader! Ik vind vooral New Americana, Ghost, Hold Me Down en Colors leuk.

Kun je de video niet kijken? Klik dan hier.

Bron: https://twitter.com/5SOSGlobalSquad

5 Seconds of Summer is al wel wat bekend in Nederland maar nog niet zo populair als in Amerika bijvoorbeeld. Mocht je ze dus nog niet kennen: 5 Seconds of Summer is een band uit Australië. De band bestaat uit Michael Clifford (gitaar, zang, 19 jaar), Calum Hood (basgitaar, zang, 19 jaar), Ashton Irwin (drums, zang, 21) en Luke Hemmings (gitaar, zang, 19). Op 23 oktober komt hun tweede album Sounds Good Feels Good uit. De She’s Kinda Hot EP kwam een tijdje terug uit en ik ben verliefd op de liedjes. Over & Out, Safety Pin, The Girl That Cried Wolf, Jet Black Heart, Lost In Reality en Broken Pieces zijn allemaal perfect. Ik kan eigenlijk niet kiezen. De EP is helaas alleen te koop in Amerika, Australië en het Verenigd Koninkrijk.

Kun je de video niet kijken? Klik dan hier.

Q: Wat is jouw favoriete artiest?

Geef een reactie

