Furry Friend tag

Het is vandaag weer Dierendag! Vorig jaar heb ik een video gemaakt met Bizou toen hij nog een kleine kitten was en dit jaar leek het me wel leuk om de Furry Friend tag te doen. We hebben Bizou nu ongeveer een jaar en hij is heel lief en schattig.

10495862_609448882520219_7211857044607389563_o

Wat is de naam van je huisdier?

Bizou.

Wat voor soort dier is het en welk ras?

Hij is een kat en hij is een Britse korthaar.

Hoe lang heb je je huisdier al?

Iets meer dan een jaar nu.

Hoe kom je aan je huisdier?

We wouden al heel lang een kat en ik mocht er een voor mijn verjaardag. We zijn even gaan kijken op google en toen vonden we Bizou.

Hoe oud zijn je huisdieren?

Bizou is geboren op 24-6-2014, wat grappig is want 1 dag later ging ik naar One Direction, maar goed daar gaat het niet om. Bizou is om precies te zijn 1 jaar, 4 maanden en 10 dagen oud vandaag.

Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?

Hij is heel lief, tot dat hij heel speels is. Mijn handen zitten dan vaak ook vol met krassen van Bizou. Wat ook apart is; zodra hij op de trap zit wordt hij echt heel druk.

Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?

Ik vind het heel belangrijk. Ik weet dat veel mensen zeggen dat je met een kat niet dezelfde band kan hebben als met een hond maar dat vind ik echt onzin. Bizou komt ook naar me toe als ik thuis kom. Hij gaat zelfs voor mijn slaapkamer staan te miauwen als ik uit wil slapen, haha.

Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdieren?

Ik weet nog dat hij als kleine kitten heel bang was de eerste week. Toen ik hem dan eindelijk in mijn handen kreeg viel me meteen op hoe zacht hij was, haha. Zo schattig!

Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdieren?

Zoetje, Bizoetje, Bietje, Poessie, Snoesje, Zoetsnoetje. Ik bedenk van alles haha. Ik noem hem ook wel eens Messi. Bizou kan namelijk voetballen (soort van) en ik ben fan van FC Barcelona.

Q: Heb jij een huisdier?

Geef een reactie

