Lifestyle

School Story TAG

Iedereen doet deze tag opeens, dus het leek mij ook tijd om hem maar eens in te vullen. De School Story Tag is bedacht door Mascha van beautygloss.nl.

Bron: http://celestialserendipity.tumblr.com/

Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 14 jaar en ik zit dus ook nog op school.

Welk niveau(s) heb je gedaan?
Ik heb eerst Vwo gedaan in een Havo/Vwo klas maar ik doe nu Mavo.

Vond je school leuk?
Op de basisschool wel, nu niet echt meer.

Wat vond je het leukste vak op school?
Ik vind Geschiedenis, CKV en Duits wel leuk.

Wat vond je het stomste vak op school?
Wiskunde, NASK en LO

                                 Bron: https://clothesarelikecandy.wordpress.com/2014/09/02/back-to-school-tag-2/

Hoe laat stond je op om naar school te gaan?
Ik sta om 7:15 op en ik ga rond 8:15 weg van huis.

Hoe ging je naar school? Fiets, bus, etc.
Ik ga met de fiets.

Wat voor schooltas gebruikte je?
Ik heb de eerste 2 jaar een schooltas van Vans gehad. Op de basisschool had ik vaak Oneill, en ik weet nog dat ik ook een keer een had van Diddl. Nu heb ik een blauwe schooltas van Herschel.
Welke beautyproducten zaten altijd in jouw schooltas?
Ik heb altijd een parfum sample bij me (bijvoorbeeld een lekkere parfum van Lancome), een lippenbalsem (vaak een van EOS maar momenteel heb ik een van de Efteling mee) en een deo van Rexona.

Wat voor agenda had je vroeger?
Op de basisschool had ik een van Hoe Overleef Ik, in de eerste klas had ik een met Chihuahua’s erop en later een van de HEMA, in de tweede klas had ik een van Fashionista en later een van One Direction (klik hier om naar de review van die agenda te gaan). Nu heb ik er een van Blond Amsterdam.

       Bron: https://www.simplydutch.com/merken/schoolagendas-2015/blond-amsterdam/5592/schoolagenda-2015–2016/

Wat is jouw grootste schoolblooper?
Ik ben een keer op de basisschool op het schoolplein keihard uitgegleden. Pretty awkward.

Wat deed je als de les saai was?
Tekenen! Nog steeds soms, haha.

Vertel een leuk verhaaltje over iets wat je mee hebt gemaakt op school.
Ik heb geen idee eigenlijk, oeps. Ik vond het wel altijd leuk dat we op de basisschool altijd musicals deden.

Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Ik zit nog op school maar ik wil graag in een hotel gaan werken als ik klaar ben met school.

Q: Wat deed jij als de les saai was?

4 gedachten over “School Story TAG

  1. Een leuke tag! Ik ben ook van plan om deze snel een keer in te vullen! Ik deed denk ik meestal tekenen als de les saai was of begon gewoon al met het maken van huiswerk zodat ik dat thuis niet meer hoefde te doen.

Geef een reactie

