Born Pretty Store review

Een tijdje terug kreeg ik een mail van de Born Pretty Store of ik wat producten wou ontvangen voor een review. Super leuk! Ik zei natuurlijk ja en ik koos voor drie speciale lipsticks en een prachtige blush. Twee van de drie lipsticks zijn misschien niet voor iedereen maar ik ben de laatste tijd heel erg into de special effect make-up. Lipsticks in rare kleuren, felle oogschaduw met een uitgebreide eyeliner en tegelijk een flawless skin. Schrik dan ook niet van de kleuren die ik gekozen heb.

IMG_4217

De Setting The Color lipsticks zitten in een zwarte huls met roze letters erop. De zwarte huls vind ik erg leuk maar de letters hadden beter een andere kleur kunnen zijn. Dit ziet er een beetje cheap uit. Maar de lipsticks zijn dan ook best goedkoop. De Magic Colour lipstick heeft een doorzichtige huls met groene letters. Het ziet er erg fris uit.

IMG_4219

De kleuren die ik heb gekozen zijn 10 en 11, een lila en een blauwe kleur. De groene kleur van de Magic Lipstick veranderd op de huid/lippen in een roze kleur. Hoe vel die wordt ligt aan jou. Het past zich aan aan jouw huidskleur/lipkleur.

IMG_4223

Het pigment van de lipsticks is super mooi! Sorry voor de stofjes op mijn arm trouwens, ik heb een zwart shirt aan gehad en de stofjes zaten een beetje vast aan make-up remover (ik heb die dag meerdere swatches gemaakt). Ik vind vooral de blauwe kleur erg leuk.

IMG_4227

Tijd voor de lipswatches! Dit is de lila kleur. Op de lippen zie je nog steeds duidelijk de lila kleur, al zou het ook lichtroze met een blauwe ondertoon kunnen zijn.

IMG_4239

De blauwe kleur dekt iets minder goed maar in combinatie met een andere lipstick is dit zeker geen probleem.

IMG_4235

En dan de twee kleuren bij elkaar. Dit is eigenlijk waar de lipsticks voor bedoeld zijn. Het lijkt makkelijk maar het is nogal een klusje om de twee kleuren leuk bij elkaar te mengen. Ik vind deze creatie dan zelf ook niet fantastisch.

unnamed

En dit is de Colour Magic op mijn lippen. Deze heb ik een andere dag gefotografeerd en dat is helaas ook wel te zien. Ik weet niet hoe het kan maar mijn onderlip is op deze foto wel erg dik. Sorry! Anyway, over de kleur: Ik vind het zelf een erg leuk effect en hij zit ook erg comfertabel. Het voelt net als een lippenbalsem en is op mijn lippen goed zichbaar maar niet te fel, gelukkig.

IMG_4219De conclusie

Aanbrengen: Het zijn hele zachte lipsticks, pas dus goed op dat je ze niet breekt tijdens het aanbrengen. Verder zijn ze wel erg makkelijk om netjes op je lippen te krijgen.
Longlasting: Niet echt. Het voelt als een lippenbalsem en zoals ik al eerder zei zijn ze erg zacht en daardoor moet je iets vaker bijwerken.
Pigment: Het pigment is van alle 3 de lipsticks goed, alleen de blauwe kleur dekt niet altijd even goed.
Effect: Het heeft een shiny finish.
Verkrijgbaarheid: Born Pretty Store
Dierproefvrij: ?
Geur: Aan de Magic Colour lipstick zit een lichte fruitige geur, aan de andere twee lipsticks zit een hele lichte chemische geur maar dan moet je er wel echt aan gaan ruiken. Bij het aanbrengen merk je er niks van.
Verpakking: De verpakkingen van de Setting The Color lipsticks zijn erg stevig, de Magic Colour lipstick ziet er fris uit.
Overige min/pluspunten: Voelt lekker comfertabel aan, droogt de lippen niet uit.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Prijs: Setting The Color €6,71 p.s., Magic Colour €1,81
Cijfer: 8.5

IMG_4255

Dan komen we aan bij deze prachtige blush. Wat een super mooie verpakking en een speciale kleur. Toen ik deze zag was ik dan ook meteen verliefd.

IMG_4249

In de blush zit een soort marble print van warm roze met witte shimmer. Ik vind dit echt een leuk effect geven!

IMG_4264

Als je de blush omhoog klapt dan heb je onderin nog een spiegeltje en een kwastje. Dit geeft echt een luxe gevoel en het maakt het super handig om mee te nemen op reis. Je hebt namelijk een spiegel, kwast en blush in één. De verpakking is trouwens ook heel stevig, je hoeft dus niet bang te zijn dat het product onder het reizen kapot gaat.

IMG_4267

Kijk nou wat een pigment! Het had zo van MAC kunnen zijn! Echt super mooi!

IMG_4270

Ik heb geprobeerd om de blush op mijn wang te fotograferen maar dat was moeilijker dan ik dacht. De blush komt hier totaal niet goed uit maar geloof me, het is een super mooie kleur!

IMG_4243

De conclusie

Aanbrengen: De blush is zoals ik eerder al zei heel erg gepigmenteerd. Ook is het een vrij felle kleur. Pas dus op dat je er niet teveel van gebruikt!
Longlasting: Ja!
Pigment: Het pigment is geweldig!
Effect: Het is heel shiny. Je hebt eigenlijk geen highlighter erbij nodig.
Verkrijgbaarheid: Born Pretty Store
Dierproefvrij: ?
Geur: Ik vind dat de blush een beetje naar make-up doekjes ruikt.
Verpakking: De verpakking is prachtig! Zowel het doosje als de omhulsel.
Overige min/pluspunten: Makkelijk mee te nemen.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Prijs: €5,65
Cijfer: 9.5

IMG_4265

Wil jij deze producten nou ook uitproberen?

Met de code GRUG10 krijgen mijn bezoekers 10% korting. Gebruik dus de code GRUG10 om 10% korting te krijgen op je gehele bestelling!

De producten die ik heb getest zijn:

Setting The Color lipsticks in 10 & 11

HengFang Colour Magic

Affectionate Love 06

xo1xo3

xo2

Q: Bestel jij wel eens wat bij Born Pretty Store?

* Ik heb deze producten ontvangen om te reviewen*

Geef een reactie

