25 belangrijke levensvragen?!

…Of niet. De tag klinkt heel serieus als je de titel leest, maar eigenlijk is het gewoon een leuke tag om in te vullen. Let’s do this!

1

Hoe ziet de homescherm van je telefoon eruit?

Zo! Deze lockscreens heb ik zelf gemaakt.

IMG_3476IMG_3477

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?

Ik kom nooit in een kroeg, maar als ik uit eten ben bestel ik altijd een appelsap, een dubbelfris appel perzik of een water.

Welk woord gebruik je écht te vaak?

Lmao. Geen woord, maar een afkorting. Laughing my ass off, haha.

Wat is je favoriete film?

Pitch Perfect… oops.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van TV?

MTV & TLC. I love Geordie Shore & Jersey Shore!

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?

Ghost van Halsey

Naar wie was je laatste appje?

Mijn laatste verzonden appje was naar Judith (een vriendin van mij) en ik stuurde twee emoji’s, haha. Mijn laatst ontvangen appje was van Judith en er stond in; oke. Niet veel speciaals, haha.

Wat was je eerste e-mail adres?

Ik weet het niet meer precies want ik was iets van 7 toen ik mijn eerste e-mail adres had, maar ik had volgens mij iets met princessdaphne@gmail.com ofzoiets. Later werd het daphne.gruben@live.nl voor MSN.

msn-messenger-13

Waar kun je je enorm aan ergeren?

Mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen, en ruzies op facebook. Zo zinloos en irritant!

Wat is je meest awkward moment ooit?

In de winter ben ik een keer uitgegleden voor de school en voor een jongen die ik toen erg leuk vond. Pretty awkward.

Wat is je favoriete dag van het jaar?

19 oktober. Mijn verjaardag, haha. Ook hou ik echt van 11 november, ik weet niet. Sint Maarten vond ik vroeger als klein kind geweldig. Maar ik vind de herfst sowieso het leukste seizoen.

Wat is je favoriete emoji?

De aapjes met hun handen voor de ogen en mond gebruik ik vaak, en de handen emoji’s. Ook gebruik ik de blonzende lachende gezichtjes graag, en de 2 roze hartjes.

Katten of honden?

Beide. Ik kan niet kiezen. Ik heb zelf een kat, Bizou, die heel lief is, maar honden vind ik ook super leuk!

Utrecht of Amsterdam?

Amsterdam, sowieso.

Koffie of thee?

Thee. Koffie vind ik meestal toch niet zo lekker. En thee is ook nog eens gezond. Starbucks is trouwens wel een uitzondering; I love Starbucks!

IMG_3102

Serie of film?

Serie, sowieso. Ik verlies de intresse altijd halveweg de film, haha. I love series als Awkward, Faking it, New Girl, Once Upon A Time…

Engeland of Amerika?

Engeland.

Vlees of vis?

Vlees! Ik lust geen vis.

Drank of drugs?

Doe dan maar drank. Ik drink het nooit, maar drugs ben ik op tegen.

Spice girls of Backstreet boys?

Oeh, lastig. Ik vind beide best leuk. Backstreet boys dan maar want daar ken ik meer nummers van.

Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Sesamstraat. Villa Achterwerk vond ik nooit leuk.

Bert of Ernie?

Uhm.. Ernie I guess? Ik was ook niet zo into Sesamstraat, haha.

Buurman of Buurman?

Buurman natuurlijk!

Meest random feitje over jezelf?

Ik vind Engels leuker dan Nederlands terwijl ik 100% Nederlands ben.

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?

Wees jezelf. Oh en: Normaal is maar saai.

Q: Meest random feitje over jezelf?

Geef een reactie

