De raarste zoektermen op mijn blog.

Een ding wat ik me vooral vroeger vaak afvroeg was; Huh, hoe komen mensen op mijn blog? Er zijn miljoenen sites, en alsnog krijg ik bezoekers. Huh? Met blogger kon ik nooit zien hoe mensen op mijn blog kwamen. Tuurlijk, via facebook en google, maar met wat typten ze dan in? Vandaag deel ik de leukste en raarste zoektermen met jullie.

oie_transparent (4)

Laten we beginnen met deze blog; Lovely Beauty Dreams!

Waar garnier reinigingsmelk met druiven verkrijgbaar in suriname?

Hmm.. goede vraag. Ik weet hoe je hierdoor op mijn blog komt, ik heb namelijk een keer een review geschreven over de Garnier reinigingsmelk. Maar waar je het kan kopen in Suriname? Geen idee. Daar kan ik je niet bij helpen, helaas.

Video bewerk programma zoella

Zoella is een van mijn favoriete youtubers, maar met welk programma zij edit… geen idee. Ze is vaak aan het editen in de vlogs van Alfie (Pointlessblogvlogs), dus misschien kun je het daarin zien? Op mijn blog staat het in ieder geval niet.

Roze spekhartjes

Lekker!

Emoji welke rose

I love emoji’s, maar ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.

Glimmende witte oogschaduw

Probeer eens bij de mono’s van Essence of Catrice, die hebben veel kleuren. Groter budget? Kijk bij MAC!

Doet Demi Lovato mee aan de ananas trend?

Ik hou van de ananas trend! Maar of Demi mee doet? Geen idee.

Effecten in camwijs

Ik heb wel eens camwijs gespeeld, maar hoe je daardoor op mijn blog komt… I don’t know.

Cacao nibs hema + stinken

Geen ervaring mee šŸ˜‰

Vera camilla ultra stay & gel shine base coat

Verkeerde blog, ga naar www.veracamilla.nl. Hoe je op mijn blog komt? Geen idee. Ik ben niet Vera, en ik heb ook geen review geschreven over de Ultra Stay & Gel Shine base coat.

Dan nu van Daphsbeautyblog, mijn blog voordat ik van naam veranderde.Ā 

daphsbeautyblog

Tonic allantoin

Uhm, wat?

Bremen waterfront kerstmarkt

Ik heb een keer een artikel gemaakt over de Primark in Bremen en over het winkelcentrum waar de Primark in zit. Maar of er een kerstmarkt wordt gehouden.. geen idee.

Q: Wat is de raarste zoekterm op jouw blog?

Een gedachte over “De raarste zoektermen op mijn blog.

Geef een reactie

