Speciale haarkleuren – Blauw

Het tweede artikel van deze serie! Vandaag blauw, een super mooie kleur en ik wou dat ik het blauw durfde te verven! Blauw is een kleur die je in Nederland niet zo vaak ziet maar in Amerika en andere landen wel. Zangeres Halsey bijvoorbeeld, Demi Lovato, of Michael van 5 Seconds of Summer.

Mijn twitter vriendin Lauren (18) heeft blauw haar.

blue hair

1.) Waarom wou je je haar paars?

Blauw is mijn lievelingskleur en het zag er geweldig uit.

2.) Wat vonden mensen in je omgeving ervan?

Het duurde even voordat iedereen er aan gewend was en mensen keken me aan. Mijn moeder was boos omdat ik mijn haar vernielde (het ging dood) maar het maakte me niet uit.

3.) Heb je meer speciale haarkleuren gehad?

Ik heb rood en roze haar gehad.

4.) Heb je het zelf geverfd of heb je het door de kapper laten doen?

Ik heb alle spullen gekocht en mijn vriendin en ik hebben mijn haar gebleekt en geverfd.

5.) Tips voor andere meiden die hun haar blauw willen?

Denk eerst goed na of je het echt wilt want je moet je haar echt goed gaan verzorgen anders gaat het dood en moet je het meeste eraf knippen. Vraag naar meningen en zorg ervoor dat je oliën en andere haar verzorgingsproducten gebruikt. Probeer geen stijltang of krultang te gebruiken en probeer ook föhns te vermijden, want dat maakt al een groot verschil. Ik denk dat je er gewoon zeker van moet zijn dat je ermee door wilt gaan. Als je daar zeker van bent doe het dan & rock it! Maar verzorg je haar alsjeblieft goed.

Geef een reactie

