Beauty

Speciale haarkleuren – Paars

Een nieuwe serie op mijn blog! In deze reeks artikelen ga ik het hebben over speciale haarkleuren; felle kleuren, gebleekt haar, dip dye, pastel kleuren enzovoort. Ik heb mijn haar een maand lang paars gehad en daardoor kwam ik op dit idee. Iedere week interview ik iemand met een speciale haar kleur. Deze week heb ik twee antwoorden per vraag, want niet alleen ik maar ook mijn vriendin Nikki (15) heeft paars haar, samen met ontelbaar veel beroemdheden. Mijn idool Michael Clifford (5 Seconds of Summer) bijvoorbeeld of Demi Lovato, Jade Thirlwall (Little Mix) en Katy Perry.

Untitled

1.) Waarom wou je je haar paars?

Daphne: Ik vond bruin erg saai. Paars is een kleur die niet te fel hoeft te zijn en ik wou het beslist niet heel fel in het begin. Ook vind ik paars echt een hele mooie haarkleur.

Nikki: Ik wou wat anders, fellers, en paars leek me een goed begin. Inmiddels heb ik rood haar.

2.) Wat vonden mensen in je omgeving ervan?

Daphne: Mijn familie en vrienden vonden het allemaal mooi. Het viel heel veel mensen niet op moet ik zeggen, haha. Het viel vooral op als ik in de zon liep.

Nikki: Mijn familie en mensen op school vonden het heel leuk.

3.) Heb je meer speciale haarkleuren gehad?

Daphne: Nee. Ik heb mijn haar met kerst wel kastanjebruin gehad, maar dat is natuurlijk geen speciale kleur aangezien het natuurlijk is. 

Nikki: Ja, ik heb het nu rood.

4.) Heb je het zelf geverfd of heb je het door de kapper laten doen?

Daphne: Ik heb het door de kapper laten doen. Zelf verven vind ik eng, ik ben bang dat ik mijn haar verpest.

Nikki: Ik heb het zelf geverfd.

5.) Tips voor andere meiden die hun haar paars willen?

Daphne: Als je het echt wil moet je het gewoon doen! Durf je niet meteen zo fel? Meng het dan met rood (beste kun je dat door een kapper laten doen), dat heb ik ook gedaan. Het valt vooral op in de zon. 

Nikki: Niet teveel nadenken over wat mensen in je omgeving ervan vinden, zolang jij het maar leuk vindt. 

Ik hoop dat je dit leuk vond. Ik ga elke zondag een artikel van deze reeks online zetten. Heb jij een speciale haarkleur of heb je er een gehad? Mail me op daphsblogger@gmail.com als je mij wilt helpen bij een volgend artikel.

Geef een reactie

