Beauty

Essence Rocking Rebel & Bronzing Babe eyeshadow palettes

Het leuke aan de DM winkels in Duitsland vind ik dat je er erg snel de nieuwste Essence spullen hebt. Nieuwe limited editions waar je in Nederland soms nog 2 maand op moet wachten (als ze al naar Nederland komen..), maar ook vaste producten! Ik weet niet of deze palettes LE zijn of dat ze in het vaste schap komen, maar toen ik ze in de DM zag liggen kon ik niet anders dan ze meenemen. Ze zien er zo leuk uit! Ik kan niet beloven dat ze naar Nederland komen, maar ik hoop het!

DSC_6695

De buitenkant is fancy. Lekker zwart met babyroze & paarse letters erop. Het zijn vrij compacte palettes, vrij plat en totaal niet breed. Makkelijk om mee te nemen op bijvoorbeeld een vakantie dus!

DSC_6701

Dit zijn de kleuren. Bronzing Babe zijn perfecte kleuren voor de zomer (dat geeft de naam eigenlijk al weg), en Rocking Rebel bevat juist de donkere tinten voor de herfst/winter. Er zijn trouwens nog meer palettes (1 natural oogschaduw palette en 1 met highlighter, blush en bronzer) maar die heb ik niet gekocht. Anyway, Bronzing Babe bevat veel goud en koper kleurtjes, die wat neigen naar bruin. Rocking Rebel bevat paarse en zwarte kleuren, leuk voor een smokey look.

DSC_6704

Het pigment is super! De lichte kleuren vallen iets weg tegen mijn uit, vooral de tweede kleur, maar de gouden kleuren zijn zeker goed te zien.

DSC_6707

Het pigment van Rocking Rebel vind ik iets minder. Tuurlijk, er komt duidelijk kleur vanaf, maar het is wel heel kruimelig wat zorgt voor veel fall-out. Jammer!

De conclusie

Aanbrengen: Fall-out! Pas dus erg goed op bij het aanbrengen!
Longlasting: Ja, redelijk.
Pigment: Het pigment van Bronzing Babe is goed, dat van Rocking Rebel is redelijk.
Effect: Shimmery.
Verkrijgbaarheid: In de DM in Duitsland.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking ziet er leuk uit en is handig mee te nemen!
Overige min/pluspunten: Er zijn meerderde palettes te koop dus voor ieder wat wils.
Limited Edition: ?
Aanrader: Ja.
Prijs: €4,95
Cijfer: 8

Q: Smokey eyes of natural?

Geef een reactie

