Manhattan Perfect Colour & Care lipsticks 56I, 57D

Manhattan vind ik een super leuk merk. Lekker budget, leuke verpakkingen en goede kwaliteit. In Duitsland neem ik vaak een kijkje bij het Manhattan schap, en daardoor heb ik deze twee mooie lipsticks gekozen. Ik zocht wat paars/roze kleurtjes en die heb ik zeker gevonden!

DSC_6257

De verpakking is zwart met in witte letters Manhattan erop. Ik vind het er best luxe uit zien!

DSC_6265

Dit is de lichtste kleur; 57D. Ik vind hem best barbie achtig in de verpakking maar eenmaal op de lippen is hij heel anders. De foto 56I is niet goed opgeslagen bij het bewerken, dus die foto ben ik helaas kwijt geraakt.

DSC_6269

Mooie kleuren. Het pigment is redelijk. De eerste lipstick heeft een warme ondertoon en de tweede lipstick heeft een koele ondertoon.

DSC_6337

Lipswatch van 57D. Ik vind het een hele mooie koele kleur, maar misschien net iets te koel voor mij.

DSC_6326Ik vind de kleur me niet erg mooi staan. Toch een beetje te koel zoals ik net al zei. Niet vreselijk, maar zeker niet iets wat ik elke dag zou dragen.

DSC_6321

56I. Deze kleur is wat donkerder en neigt naar het paars. Super mooi deze kleur!

DSC_6282

Ik vind deze kleur wel mooi, en ook leuk voor elke dag. Weer iets anders dan de nude kleuren, maar ook niet te gewaagd. Hier houd ik wel van.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk, de lipstick zijn lekker romig.
Longlasting: Nee, het blijft ongeveer 2 uur zitten. Als je eet of drinkt is het er meteen af.
Pigment: Het pigment is redelijk.
Effect: 56I is natuurlijk, 57D heeft een frost effect.
Verkrijgbaarheid: In de drogisterijen in Duitsland.
Dierproefvrij: Waarschijnlijk wel, maar er is geen duidelijke informatie over te vinden.
Geur: Lichte fruitige geur.
Verpakking: De verpakking ziet er luxe uit.
Overige min/pluspunten: In veel kleuren verkrijgbaar!
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja.
Prijs: Rond de 2 euro.
Cijfer: 7.5

DSC_6274

Q: Welke kleur vind jij het mooiste?

Geef een reactie

