Lifestyle

This or That #1

Toen ik vorige week mijn iPhone ophaalde (ik heb een nieuwe telefoon, de iPhone 5s) was het eerst wat ik deed apps downloaden. Niet alleen nuttige apps, maar ook games want tja… ik kon het eigenlijk niet laten om meteen met mijn iPhone dingen te doen. Een van de apps die ik downloadde heet This or That. Het zijn stellingen waaruit je moet kiezen. Vandaag ga ik er twintig beantwoorden op mijn blog!

screen568x568

1. Je moeder gezicht staat op elke kussen die je hebt of je hebt je zoek geschiedenis als behang in je kamer.

Mijn moeder staat op elke kussen die ik heb. Als je er gek van wordt kan je altijd nog een nieuw kussen kopen, behangen is meer werk.

2. 5.000 dollar krijgen of 100.000 dollar aan het goede doel geven.

5.000 dollar krijgen. Klinkt heel erg egoïstisch maar ik geloof niet dat alle goede doelen het geld ook echt gebruiken, vaak gaat het ook naar de baas.

3. Jij wint 1 miljoen dollar of je beste vriendin wint 10 miljoen dollar.

Ik zou kiezen voor zelf 1 miljoen dollar winnen. Ik gun het mijn vriendinnen echt wel maar van mezelf weet ik dat ik niet arrogant ga doen als ik al het geld zou hebben, en sommige mensen gaan dat misschien wel doen, en dan gaat de vriendschap stuk. En ik zou die miljoen gewoon lekker delen door te trakteren, haha.

4. Je bent de eigenaar van Facebook of je bent de eigenaar van Snapchat.

Ik zou liever de eigenaar van Facebook zijn omdat daar meer mensen op zitten, en ook veel mensen die betaalde spelletjes spelen (= extra geld voor mij haha)

5. Ren zo hard als je kunt tegen een muur aan of spring van een trein die op z’n hardst rijd

Ik zou zo hard als ik kan tegen een muur rennen, ik ren namelijk niet zo hard met mijn astma en spieren. En als je van een trein springt overleef je het sowieso niet, dit overleef je tenminste.

6. Maak je eigen game of maak je eigen tv-show.

Ik zou mijn eigen tv-show maken, namelijk een soort blog tv show. Een talkshow met tutorials en dat soort dingen, en dan elke week een andere blogger te gast om te interviewen.

7. Ham en kaas of pindakaas en jam.

Makkelijk; ham en kaas. Ik weet dat pindakaas met jam erg lekker moet zijn, maar ik houd al niet eens van pindakaas.

8. Je bent een grote hamster of je bent een kleine neushoorn.

Ik zou liever een kleine neushoorn zijn want oh my god hoe schattig is dat?!

9. Wraak nemen of vergeven.

Vergeven, van wraak komen alleen maar meer problemen.

10. Je bent een rockster of je bent een popster.

Ik zou liever een popster zijn omdat ik zelf veel naar pop muziek luister. Ook wel eens naar rock, maar niet harder dan 5 Seconds of Summer of All Time Low.

11. Microsoft of Apple.

Apple, all the way!

12. Je hebt een saaie baan die goed betaald of je hebt een leuke baan die slecht betaald.

Ik heb liever een leuke baan die goed betaald maar aangezien dat geen optie is ga ik voor de leuke baan die slecht betaald.

13. Je bent een draak of je hebt een draak.

Ik zou liever een draak zijn, anders is iedereen bang voor je.

14. Benen hebben die zo lang zijn als je vingers of vingers hebben die zo lang zijn als je benen.

Vingers die zo lang zijn als mijn benen. Je kan dan zoveel makkelijker ergens bij! En als je benen hebt die zo lang zijn als je vingers dan ben je heel klein en kan je nergens bij.

15. Eet een lepel vol boter of snuif een lepel vol zout. 

Ik zou de boter eten. Vies maar minder erg dan zout in je neus neem ik aan.

16. Je mist één vinger of je hebt een extra teen.

Ik zou liever een extra teen hebben.

17. Geen knieën hebben of geen ellebogen hebben.

Ik zou liever geen knieën hebben omdat ik eigenlijk toch al problemen heb met mijn benen (spieren). Geen ellebogen betekend dat je niet meer je arm kunt buigen en dan kun je dus bijvoorbeeld niet meer tillen en al dat soort dingen doen.

18. Drink een glas vol ketchup of drink een glas vol mosterd. 

Mosterd vind ik echt heel vies. Ketchup lust ik eigenlijk ook niet maar ik kies toch voor de ketchup.

19. 8 uur vertraging op het vliegveld of je bagage kwijt raken.

Ik heb liever 8 uur vertraging want in bagage kunnen dure dingen zitten zoals camera’s.

20. 30 dagen zonder snoep of 30 dagen zonder thee.

30 dagen zonder snoep. Echt snoep eet ik toch eigenlijk nooit.

Q: Maak je eigen game of maak je eigen tv-show. Laat het achter in de reacties. Oh, zeg er ook bij wat voor game of tv-show jij zou willen maken. Ik ben benieuwd!

Geef een reactie

