Meubels voor mijn nieuwe kamer & kantoor – Opruimartikel 1

Bij de enquête vroeg ik jullie wat jullie graag wouden zien op Lovely Beauty Dreams en opruimartikelen kwamen daarbij goed uit de test. Super leuk, want dit is overigens ook wat ik erg leuk vind om te doen (spelen met decoratie, dingen uitzoeken, DIY’S maken enzovoort) en ook erg leuk vind om te zien of lezen. Vandaag is het dan zover,ik heb meubels bij elkaar gezocht en ook heb ik wat accessoires gekocht en verzonnen om te maken.

3

Dit is wat ik ga kopen. Ik ga het in fases doen, want natuurlijk moet bijvoorbeeld eerst de kledingkast, de vloer en het behang.  Daarna de rest van de meubels die ik nodig heb, en daarna pas alle accessoire dingetjes. Fase 4 iets voor later, als ik mijn tv op mijn kamer neer zet.

Ik heb al een mandje en het woord ‘Enjoy’ van koper gekocht bij de Xenos om neer te zetten, dus eigenlijk heb ik al wel iets van decoratie, maar goed, als je er tegen aanloopt kun je het beter meenemen dan dat je later spijt krijgt als het uitverkocht is. Verder heb ik een tekening van Louis van One Direction gemaakt in de eerste klas, en die is best goed gelukt. Die zet ik ook neer qua decoratie. De DIY’s ga ik nog een keer apart bespreken.

Wat moet er nu dus nog gebeuren?

  • Opruimen, sowieso. Alles ligt momenteel vol omdat we kasten aan het leeg halen zijn en we zijn de zolder aan het opruimen.
  • Plattegrond maken
  • Kamer leeghalen (alle meubels eruit)
  • Spullen kopen
  • Laten behangen, vloer vervangen
  • Nieuwe meubels erin
  • Shoppen voor decoratie
  • Shoppen voor DIY’s
  • DIY’s maken
  • Decoreren

Dit geld vooral voor mijn kamer, mijn kantoor moet eigenlijk vooral worden opgeruimd, leeg gehaald, dan kunnen de nieuwe meubels erin.

Geef een reactie

