50 Facts About Me remake

Een van de eerste artikelen die ik maakte op mijn blog was de 50 Facts About Me tag. Het leek me toen een goed idee, zodat jullie allemaal wat te weten kwamen over mij maar aangezien ik geen lezers had toen, was het eigenlijk vrij nutteloos. Daarom heb ik besloten om het vandaag opnieuw te doen. Nieuwe feiten, in twee jaar is er veel veranderd, en de kwaliteit vind ik zelf toch wel verbeterd. Let’s do this!

10394848_586830958115345_556109454640249366_n

  1. Ik ben verslaafd aan mijn telefoon.
  2. Mijn celebrity crush is Liam Payne van One Direction, maar met Connor Franta zou ik ook wel een beschuitje willen eten, ook al valt hij niet op meisjes.
  3. Ik heb niet echt een girl crush omdat ik op jongens val maar als ik iemand moet kiezen dan kies ik voor Zoe Sugg aka Zoella.
  4. Ik heb last van angst en paniekaanvallen, wat soms voor lastige situaties zorgt.
  5. New Girl & Pramfaced vind ik de leukste series om naar te kijken! Pretty Little Liars vind ik ook leuk, maar soms iets te creepy.
  6. Mijn favoriete youtubers zijn Mert, Teske, Rutger, Diana, Alfie, Connor, Zoe en Joe.
  7. Ik heb nog nooit chinees eten of sushi op.
  8. Ik ben dan ook opgegroeid met echt Nederlands eten, zoals zuurkool, boerenkool en erwtensoep.
  9. Ik ben dol op alles wat met het Verenigd Koninkrijk te maken heb!
  10. Ik heb nog nooit gevlogen
  11. Ik heb ook nog nooit in een trein, taxi of metro gezeten.
  12. Ik kom uit Groningen, maar ik kan echt geen Gronings en ik heb ook geen accent. Best vreemd, aangezien ik er al mijn hele leven woon.
  13. Ik kan de letter R niet uitspreken en dan vooral niet achter de G. Ik kan dus niet grommen en dingen zoals Groningen en zelfs mijn eigen achternaam niet gewoon zeggen. Het klinkt dan als gw in plaats van gr.
  14. Ik heb geen tweede naam.
  15. Crocs vind ik echt heel lelijk, maar ik heb wel een paar voor als ik snel even achterthuis moet.
  16. Voordat ik Lovely Beauty Dreams had, had ik verschillende blogs. Ik had een blog met eigenlijk gejatte artikelen van de Meiden Magazine, een blog met leuke plaatjes zoals als die pagina’s op Hyves, een Engelse blog, en nog veel meer. Mijn blog heette eerst ook anders. Ik ging na ongeveer een halfjaar over van Daphsbeautyblog naar Lovely Beauty Dreams.
  17. Ik ben ongeveer 1 meter 75.
  18. Ik ben nog nooit naar een bruiloft of een begrafenis geweest.
  19. Toen ik 12 was heb ik mijn haar korter geknipt en ik had er super veel spijt van. Nu ben ik bang om mijn haar korter te laten knippen en ik laat het dus ook groeien.
  20. Ik heb een kleine familie. Mijn ouders hebben namelijk allebei geen broers of zussen waardoor ik eigenlijk geen echte ooms, tantes, nichten en neven heb, alleen maar de familie van mijn ouders eigenlijk.
  21. Ik vind roken echt verschrikkelijk. Ik vind het vies en ik ben vast besloten het dan ook nooit te gaan doen.
  22. Ik lust geen vis.
  23. Ik heb het snel warm, en heb het soms in de winter dus in plaats van koud warm.
  24. Ik ben heel slecht in nagels lakken en ik doe het dan ook haast niet. Zonde, want ik heb ongeveer 50 nagellakjes.
  25. Vroeger was ik verslaafd aan Habbo, en dan vooral die nep Habbo hotels waarvoor je niet hoefde te betalen.
  26. Ik volg heel veel blogs.
  27. Als ik twee glazen chocolademelk drink dan krijg ik altijd verschrikkelijke buikpijn.
  28. Ik schreef vroeger veel fanfictions over One Direction.
  29. Ik kan er niet tegen als andere mensen ziek zijn.
  30. Ik heb nog nooit in de zee gezwommen.
  31. Ik ben nog nooit verhuisd.
  32. Ik ben heel slecht in lay-outs maken. Echt, ik kan foto’s bewerken, maar HTML gaat me echt te ver.
  33. Ik lust maar één soort mandarijn en dat is de satsuma.
  34. Ik spaar Baby Lips.
  35. Ik houd totaal niet van Justin Bieber en B-Brave.
  36. Bizou is mijn eerste echte huisdier. Mijn ouders hadden eerder schildpadjes toen ik een baby was, maar die heb ik nooit gekend.
  37. Ik ben allergisch voor spinazie. Als ik het eet ben ik daarna altijd ziek.
  38. Ik kan niet tegen bloed.
  39. Mijn favoriete kleuren zijn felroze, mint groen en blauw.
  40. Ik houd van zingen, het probleem is alleen dat ik erg vals zing, haha.
  41. Mijn eerste concert was K3.
  42. Ik heb 5 Seconds of Summer en One Direction live gezien in de Amsterdam Arena op 25 juni 2014. Eén dag daarvoor werd Bizou geboren!
  43. Ik lust geen ei, behalve gebakken ei.
  44. Ik heb nog nooit iets gebroken.
  45. Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels, en ik leer Duits en Frans op school.
  46. Ik heb schoenmaat 41.
  47. Ik word nooit bruin, ik verbrand altijd of ik blijf wit.
  48. Ik heb een keer een neusontsteking, keelontsteking en een middenoorontsteking op hetzelfde moment gehad. Ik heb toen momenten gehad waarop ik 41 graden koorts had en ik was toen nog maar 9 jaar. Best scary, als je er zo aan terug denkt, want zo’n hoge koorts is natuurlijk erg gevaarlijk.
  49. Ik ben in de volgende landen geweest; Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België en natuurlijk Nederland.
  50. Ik draag eigenlijk nooit sieraden, behalve oorbellen. Maar zelfs van oorbellen wissel ik bijna nooit.

Q: Hebben we iets met elkaar gemeen? Laat het feitje of het nummer van het feitje achter in de reacties!

7 gedachtes over “50 Facts About Me remake

    • Hahaha, ik vond mijne vroeger echt geweldig en nu vind ik het echt zo slecht, haha. Ik liet ze dan in het 5de hoofdstuk al verliefd worden ofzo. Over wie schreef je fanfictions?

      • Hahah leuk! Ik schreef eigenlijk vooral over Liam, want hij was het hoofdpersoon van mijn verhaal, maar de andere jongens kwamen er ook veel in voor

      • Haha ik had een verhaal op quizlet en ik zit er eigenlijk nooit meer op, dus ik weet niet of er iemand is die het nog leest. Misschien maar even weer inloggen, is wel grappig

  1. Pingback: De meest gelezen artikelen op mijn blog. | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

