Hoe ik samples krijg.

Een vraag die ik heel vaak krijg is hoe ik nou aan zoveel samples kom. Vooral van bijvoorbeeld familieleden of vriendinnen, maar ik geloof dat de vraag ook een keer werd gesteld op mijn blog. Ik heb er al eens een artikel over gemaakt maar dat is al een tijdje terug en inmiddels zijn er meerdere dingen waar ik samples weg krijg, en ik vind de kwaliteit van dat artikel eigenlijk ook gewoon erg slecht. Dus, wil jij weten hoe ik mijn samples krijg? Lees dan vooral verder!

11195612_911744478848145_940119379_n

Shoppen

Iets waar ik vooral veel parfum samples door krijg is shoppen. Bij de Douglas, ICI Paris en wat meer luxe drogisterijen geven vaak samples bij je aankoop. Meestal is dit zoals ik al zei parfum, maar soms ook crèmes en foundations. Het lastige ervan is dat je eerst iets moet kopen maar voor beauty meisjes is dat natuurlijk geen probleem. Het moet ook niet de bedoeling zijn dat je iets goedkoops koopt puur voor de samples natuurlijk. Iets gratis krijgen is leuk, maar het moet niet je doel worden.

Online samples aanvragen

Houd sites als allesvoorniks.nl en proefmonsters.nl goed in de gaten, want hier worden alle acties op vermeld.

Tijdschriften en folders

Kijk folders en tijdschriften goed door want soms zitten hier samples in. Als je op een andere plek tijdschriften of folders bekijkt, vraag dan wel eerst aan de eigenaar of je de samples mag hebben. Ik heb namelijk al een paar keer gezien dat mensen ze zomaar eruit halen maar dat vind ik niet erg netjes en dat raad ik jullie dan ook niet aan.

Let op bij de kassa’s in winkels.

Soms ligt er bij de kassa in bijvoorbeeld drogisterijen of een supermarkt (vooral in Duitsland) een sample. Vandaag heb ik bijvoorbeeld een van Kneipp gezicht crème gekregen in de Multi in Duitsland. Ik vroeg of je die gewoon mee mocht nemen, want he, beter dat dan dat je per ongeluk iets steelt, en dat mocht dus. Super leuk, maar als ik er niet op had gelet had ik het niet gezien.

”Maar krijgen bloggers dan geen samples speciaal voor hun blog?”

Deze vraag word mij steeds vaker gesteld en ja, soms gebeurt dit inderdaad. Alleen zijn het dan meestal full- size producten en gebeurt het niet mega vaak bij mij. Bloggers met meer volgers en meer unieke bezoekers zullen veel meer pakketjes krijgen maar ook bij hun is niet alles wat e ziet gratis. Dus nee, bloggers krijgen niet altijd alles voor hun blog gratis, en het zou dan ook nooit een reden moeten zijn om te gaan bloggen!

Q: Heb jij nog een andere manier om aan samples te komen?

5 gedachtes over “Hoe ik samples krijg.

  1. Pingback: De meest gelezen artikelen op mijn blog. | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

