Makeup Revolution Pro Looks Palette Eat Sleep Makeup Repeat

Makeup Revolution is een van mijn favoriete merken. Lekker budget en over het algemeen goede producten. Ik kwam er een tijdje terug achter dat ik eigenlijk geen felle kleuren oogschaduw had, en aangezien ik speciale looks wil gaan maken leek het me leuk om er veel van in te slaan, allemaal bij Makeup Revolution.

DSC_6434

De verpakking ziet er in het licht heel apart uit, wat ik eigenlijk voor het zien van deze foto’s niet heb opgemerkt. Verder is het wel een vrij compact palette, en dus makkelijk mee te nemen.

DSC_6438

Het palette ziet er aan de binnenkant ook super leuk uit. Het doet me een beetje denken aan de schilderijen van Mondriaan. De kleuren hebben ook namen, maar helaas ben ik het velletje kwijt. Het palette is heel gevarieerd, en je kan veel verschillende looks maken met dit palette.

DSC_6447

Dit zijn de blauwtinten van het palette. Super mooi vind ik ze, en het is super leuk voor een donkere bad girl look.

DSC_6472Het pigment is zo super mooi! Wauw, wat zijn deze oogschaduws mooi. Zo gepigmenteerd!

DSC_6442

Dit zijn de groentinten. Deze kleuren vind ik ook erg mooi!

DSC_6466

Ook van deze kleuren is het pigment erg goed, alleen valt de neon gele/groene kleur me wel tegen.

DSC_6441

En dit zijn dan de roze tinten. Deze kleuren doen mij echt denken aan bosbessen!

DSC_6459

En ook van deze kleuren is het pigment super goed. Vooral de rode kleur is super mooi!

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk, vrij weinig fall out.
Longlasting: Ja! Ik kreeg het er zelfs met make-up remover moeilijk af.
Pigment: Het pigment is super goed.
Effect: Matte en glitters.
Verkrijgbaarheid: Op de webshop van Makeup Revolution.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur.
Verpakking: De verpakking lijkt op de andere Makeup Revolution palettes, alleen dan speciaal in het licht.
Overige min/pluspunten: Veel verschillende kleuren.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Zeker weten!
Prijs: £6
Cijfer: 10

Q: Houd jij van Makeup Revolution?

3 gedachtes over “Makeup Revolution Pro Looks Palette Eat Sleep Makeup Repeat

    • Klopt! Zelf houd ik wel van wat afwisseling, maar dan wel voor een feestje of gewoon voor een leuke look. Ik zou het niet zo snel gewoon op straat dragen.

  1. Pingback: De meest gelezen artikelen op mijn blog. | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

